Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritids sælgere jylland/fyn søges - God løn og ingen investering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger friske folk, til at sælge mine produkter.

Du kan sælge produkterne via homepartys,I dit eget hjem som en lille butik, arbejdspladsen, golfklubben, sportsforeningen, kræmmermarkeder osv osv... Det bestemmer du fuldstændig selv!

Jobbet kræver ingen investering i varerlager eller lignende - Den risiko tager jeg :-) Du kan sagtens sælge andre produkter for andre virksomheder og blot tage mine med på sidelinien. Din fortjeneste vil være mellem 30-50% af salgsprisen = Hvis du sælger for kr. 2000,- på et homeparty vil du kunne tjene mellem kr. 800-1000,- før skat.

Produkterne er kendte mærkevarer med stor rabat, så de er lette at sælge - Typisk er rabatten på mellem 50-80% af vejl. udsalgspris.

Produkterne er bl.a. tøj, smykker, brugskunst, vin, pc-spil, auto udstyr osv osv. Du bestemmer selv hvilke produkter du vil sælge og hvor mange timer du vil bruge. Afhængig af hvilke produkter du vælger, kan det godt fylde lidt, så lidt lager plads typisk mellem 5-10 kvm vil være en god ide, men ikke noget krav.

Jeg hjælper dig igang med gode råd, materiale m.m. hvis det ønskes.

Har dette vakt din interesse, så skriv til mig på booker@forum.dk og lad mig hører lidt om dig og skriv dit telefon nummer.

P.S. dette er ikke MLM, kopi produkter eller varer jeg har været ude og stjæle! Blot for at slå det fast med 7 tommer søm :-)

Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:18

Hej Jeg kunne godt tænke mig helt præcis at vide hvad det er for nogle vare du har. Og Hvad man skal betale for at starte op jeg har været homeparty sælger i ca 8 år på forhand tak

Mvh Lotte

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 08:12

send gerne en pb

.

Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:16

smid en mail til mig på mail@multimagnus.dk

Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:17

Smid en mail på mail@multimagnus.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej

er det så ikke bedre at sælge ved f.rks omdele flyers eller reklame til folk? Det er billigere end at bruge en arbejdskraft og kan være af og til mere virksomt.

K.h Lina

Lokaldistribution.dk - Danmarks billigste omdeling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)