Hej Aminoer. Jeg går med en ide om at lave nogle auktioner til fordel for danmarksindsamlingen den 30 januar. Det indsamlede beløb går iår til kvinder i sydafrika, som er helt vildt undertrykket og sat uden for systemet. se mere her http://www.danmarksindsamling.dk/om-danmarks-indsamling Jeg kan stille mit site lagervarer.dk til rådighed, og jeg har nogle ting selv som jeg vil donere, og jeg vil gerne stå for det praktiske, ikke sagt at andre ikke må hjælpe hellere end gerne. Mit spørgsmål til jer aminoer går på om i kunne tænke jer at donere, og hjælpe med at skaffe en masse ting samt udbrede kendskabet til projektet så vi i fællesskab kan vise at vi iværksættere kan stå sammen. Jeg vil foreslå at dem der har lyst til dette kommer med deres mening, og ideer til hvordan vi skaffer en masse. Hilsen Henrik Larsson |
Hvis man har lyst til at bidrage - hvorfor så ikke enten give nogle penge eller melde sig som indsamler? Hvad er det for noget med at donere ting og sager og bruge din auktionsside - er det ikke et skråplan?
Kvinder i Afrika - tjah hvorfor ikke :)