Mit navn er Jeppe Sejer Sørensen, og jeg søger en iværksætter der har lyst til fortælle om sine erfaringer indenfor at søge finansering eller kredit fra banker. Jeg søger primært efter en eller flere personer, der har/har haft problemer med forhandling eller genforhandling af lån og eller kredit.
Jeg arbejder på en artikel om iværksættere, der har brug for finansering eller kredit af banker. Mit mål med artiklen er at skildre de to aktører, i den kamp det kan være at skaffe finansering. Det vil sige en iværksætter og en bank (jeg skildrer private investorer i en anden artikel). Skildringen skal være så tydelig, at man helt klart forstår begge parter, og selvom man måske er dybt uenig med den ene side, stadig kan se deres verdensbillede. Så man får indblikket og forståelsen af personerne involveret i sådan en proces, og kan stille det overfor de problematikker det har for vores erhvervsliv. Skildringen af disse aktører vil også blive sidestillet med info leveret af research og andre kilder (fx. professorer, bestyrelse fra DIF, finansrådet og lign.).
Hvis du har mod og lyst på at hjælpe med opgaven må du gerne kontakte mig snarest muligt. Jeg har deadline den 25 januar. Mail: jeppe_sejer@hotmail.com tlf: 29 91 81 86