Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt projekt skal på tegnebordet, har brug for jeres input

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg skal i gang med at planlægge et webshop projekt, hvor kunderne kan vælge "standard" løsninger til brug for deres webshops.

Idéen er at lave et "ready to go" webshop produkt, hvor man efter køb kan køre shoppen fra den dag man er færdig med at lægge varer og tekster ind. Som standard med mulighed for Paypal, så man hurtigt kan sælge, men naturligvis også med PBS hvis man skulle ønske det, tager så bare længere tid før man er oppe at køre.

Løsningen bliver ligesom Scannet og DanDomain, bare med mere tidsvarende designskabeloner og til langt langt lavere priser.

Jeg har derfor brig for jeres input over hvilket webshops I mener der er overskuelige og nemme at navigere rundt i osv osv...

Målgruppen er alle de mennesker der drømmer om at få en webshop, men som ikke har 10.000 eller mere til design og opsætning og som vil teste af om deres idé overhovedet holder, uden at de skal bruge mange penge på at komme igang. Idéen er affødt af de mange henvendelser som man bl.a ser her på Amino, og jeg ved godt der er konkurrenter på markedet, men meget af det går for meget op i teknik og for lidt op i at blot imødekomme kundens simple krav om opstart af en webshop.

Vi er 100% bekendt med hvordan backend skal være for at opfylde alle krav der er nødvendige, så det er indtil vi sender en demo til test her, kun kommentarer til frontend og løsninger/muligheder vi søger.

På forhånd tak for jeres input.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:16

Slet ingen med bud på hvilke online shops de handler i og som de finder nemme at bruge og overskuelige i design?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 17:13

Er der nogen der er vågnet der lige vil give et bud på hvilken type shops de finder nemme at anvende og overskue?

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)