|
Jeg kan se at der er en der har anmeldt mig via denne tråd, og skrevet følgende: "se dimitris signatur: Succesfuldt network marketing team søger stærke ledere til omgående succes - Skriv en PM for at komme til samtale samt høre nærmere. kan man ikke holde mlm/pyramide til den kategori og ikke lave reklame for den slags i alle indlæg! Tal" Til en orientering: 1. Du må gerne skrive en PM til mig hvis du har et problem med mig, jeg bider ikke. 2. Undlad venligst at skrive pyramide, når du ikke kender konceptet jeg arbejder med. 3. Det er enhver frit for (som jeg har forstået det på viceværten) at skrve hvad man vil i sine signaturer, det være sig NM/MLM, grafikisk design, callcenter, hostingfirma etc.. For kan en NM signatur ikke postes eks. under café, kan en signatur for et hostingfirma heller ikke, hvilket medfører at ingen kan bruge signaturer. Men det er selvfølgelig viceværtens afgørelse. Dette indlæg er postet her, da jeg ikke kan svare personen via anmeldefunktionen. Hav en fortsat god dag. |
Hello World !.. Så køre min blog :)..
|
Det var offtopic det der, ikke?. Skulle det have interesse, har jeg nu fået skrevet en anmeldelse af "Erhvervslivets takt og tone" .. |
|
Jo, fuldstændig off topic! Jeg placerede den bare her, da det var herfra personen anmeldte mig. Jeg beklager at jeg kaprede din tråd. |
|
Skriv gerne, hvis det stadig ikke virker.. |
|
http://blog.fraende.dkmaillist/index.php?action=conf&addr=7,f468e7f84c760c3b31a339419329b2f6 Der mangler et / mellem dk og maillist |
|
Tak for tippet :) |
|
Der er problem med danske bogstaver i nyhedsbrevet: Brian Fr�nde''s Iv�rks�tter blog October 22nd, 2006 “55 genveje til den geniale id馣8221;.. Hmm.. det lyder da n泴en for |
|
|
Bliv gratis medlem