|
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet min egen web-blog.. Første gang jeg sagde til mig selv, at nu ville jeg altså også have en blog, var nok omkring 2 måneder siden.. Men ak.. Der blev altså ikke tid til det før nu.. Indholdet kommer til at være en masse forskelligt iværksætter stof.. Bla. kommer der meget snarligt en anmeldelse af bogen "Personlig Branding" af Peter Horn, og efterfølgende af "Berømmelsens Anatomi" af John de Summer-Brason.. Men ja.. I kan jo altid læse mere her i min web-blog. Den kommer højestsandsyneligt på eget domæne, om ikke så forfærdelig lang tid.. |
Hello World !.. Så køre min blog :)..
|
Du skriver at jeg skal skrive min mail for at få dit nyhedsbrev. Er det i kassen nederst på siden du mener (hvor jeg kan skrive et indlæg)? |
|
Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
Altså, nu har dette ikke været et af de støøørste projekter, og heller ikke ligefrem det mest tidskrævende.. Siden er lavet over WordPress, og et template der hedder K2.. Sååh.. Skal selv lige have lavet noget design til den, når der engang bliver tid :).. Jeg mangler godt 100 sider i "Personlig Branding" af Peter Horn.. Så snart disse er læst, kommer der en anmeldelse :).. |
|
Er den skidt placeret ? :/ ... Personligt syntes jeg nemlig den ligger meget så man ligger mærke til den.. Men kan da godt ske den skal ligge et andet sted, der til højre eller sådan noget :/.. |
![]() ![]() |
|
Så den ligger i højre side nu :).. Jeg regner med at skrive en kort anmeldelse af "Erhvervslivets takt og tone", her senere i aften.. Jeg læste bogen for en måneds tid siden, men den hænger stadig godt ved, og er en yderst brugbar "kom godt igang på den rigtige måde"-agtig bog.. |
|
Ang. bogen, du kommer bare med en anmeldelse ;) |
|
|
Bliv gratis medlem