Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haves 3000 piger/ damer søges gode tilbud til dem.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

HenrietteF:

Hej,

Jeg har et nystartet firma FUNCH, som sælger børnetøj til piger og drenge via webshop og homeparties.

Lige nu søger jeg fritidssælgere i hele landet som har lyst til at tjene nogle penge i deres fritid. Se vedhæftede.

Tøjet er rigtig fedt. Det vil jo være fantastisk, hvis det er noget, du kan udbrede i dit netværk. Det er jo lige det her med, at komme ud over stepperne:)

De bedste hilsner

Henriette

Hej Henriette

Bare en venlig reminder om, at det er ikke så god stil at tilbyde sine egne ydelser i en tråd oprettet af en anden Smile

Mvh.

Køb ren argan olie her

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:34

Måske et lidt dumt spørgsmål, men hvad skal de der damer......have noget at sælge, eller underholdes?

Jeg kan da underholde nogle stykker af gangen Wink og med 3000 har JEG da beskæftigelse til et helt årBig Smile

Jeg forstår vist ikke helt dit indlæg. Kan du ikke præcisere det lidt mere?

Venligst Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09

Måske et lidt dumt spørgsmål, men hvad skal de der damer......have noget at sælge, eller underholdes?

Jeg kan da underholde nogle stykker af gangen Wink og med 3000 har JEG da beskæftigelse til et helt årBig Smile

Venligst Mille-Maj

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09

Venligst Mille-Maj

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Skrevet kl. 20:37

Forstår ikke helt....skal de have noget de kan købe, eller skal de underholdes?

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Skrevet kl. 20:39

Sorry....den skrev fejl, men havde sendt alligevel......hmmmm!!!

Fra Herning
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:48

Hej,

Helt ok, sorry, så lærte jeg lidt idag:)

God aften,

Dbh Henriette

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 20:50

Det kunne jo nok være relevant at fortælle lidt mere om hvem det er du har adgang til. Er der via en facebook gruppe fx - eller nogle du møder til bingo? Wink

Hvor gamle er de, hvor bor de, har du nogen idé om hvad du ønsker - er det kun produkter eller kunne det være serviceydelser. Jo mere du smider på bordet, jo mere relevante tilbud får du. Jeg laver fx invitaioner til bryllup (og andet) så min primære målgruppe er folk i den giftefærdige alder (ja.. jeg ved man godt kan blive gift selvom man har passeret 80), så derfor ville det jo være interessant for mig hvis dine piger var nogle der var på den alder :)

Så mere info på bordet Big Smile

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 20:51

Det kunne jo nok være relevant at fortælle lidt mere om hvem det er du har adgang til. Er der via en facebook gruppe fx - eller nogle du møder til bingo? Wink

Hvor gamle er de, hvor bor de, har du nogen idé om hvad du ønsker - er det kun produkter eller kunne det være serviceydelser. Jo mere du smider på bordet, jo mere relevante tilbud får du. Jeg laver fx invitaioner til bryllup (og andet) så min primære målgruppe er folk i den giftefærdige alder (ja.. jeg ved man godt kan blive gift selvom man har passeret 80), så derfor ville det jo være interessant for mig hvis dine piger var nogle der var på den alder :)

Så mere info på bordet Big Smile

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)