Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til tøj-producent

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg er i gang med at få produceret dansk modetøj i Østen.

Jeg står i det dilemma, at jeg ikke ved hvad tøjmærket skal hedde?

Min målgruppe er unge mennesker mellem 17-25 år. Tøjet er lidt specielt designet, da vi vil henvende os til de unge, som virkelig er interesseret i klæde sig i modetøj.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

MVH
Søren Larsen

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 15:29
Hej Søren,

Det lyder til at være et spændende projekt du er igang med. Segmentet du henvender dig til er vant til navne der spænder vidt fra det groteske til et enkelt efternavn.

Hvis man kigger på tøj til den målgruppe så kan man nævne brands / navne som:

Acne | Adidas | Amplified | Antik Denim | Arium | Ben Sherman | Billabong | Björn Borg | Bondelid | Bonfire | Borka | Burton | Calvin Klein | Canada Goose | Carhartt | Cheap Monday | Clarks | Converse | Copa | DC shoes | De Palma | Denim Birds | Denim Circus | Dickies | Dockers | Dolce & Gabbana | Dot | Dragon | Dunderdon | Ecko Red | Element | Elvine | Encore | Energie | éS | Etnies | Evisu | Filippa K | Four Elements | Fox | Frank Dandy | Franklin & Marshall | Fred Perry | FreshJive | Friis Company | Gant | Gravis | Hanky Panky | Hugo Boss | Hvana | I path | Ijin Material | J.Lindeberg | Jenny Hellström | Kask | Koola Anna | Koppartrans | Lacoste | Lambretta | Lee | Levis | Lyle & Scott | Mastiff | Melka | Miss Sixty | Neff | New Era | Nikita | Nixon | Non Smoking | North Sails | Nudie | Oakley | Obey | ONeill | Paul Frank | Paul Smith | Peak Performance | Pilgrim | Polo | Pringle | Puma | Quiksilver | Reebok | Reef | Resteröds | Rip Curl | Rock & Republic | Roxy | Saddler | Salming | Santa Cruz | Schmoove | Seal Kay | Stoked | Stray Boys | Svea | Swear | Sweden United | Team Manwhore | Tiger of Sweden | Timberland | Tommy Hilfiger | Triple5Soul | True Religion | Trunk Ltd | Vagabond | Vans | Velour | Volcom

Så om du kalder Karls klæder eller Alquida clothing så handler det om en ting at skabe værdier som segmentet kan identificere sig med. Det handler om for dig at skille dig ud fra mængden, og ovenfor kan du se nogle af de mærker der findes indenfor herre og damebeklædning.

Så mit forslag vil være at slå op i ordbogen eller lege med nogle ord der ligger på grænsen til hvad der er tilladt. Small penis Wear eller lign, jeg tror det er fredag jeg stoppper her

Ja, ok måske går Alquida Clothing ikke, selvom det ville kunne skabe pr og medieomtale i hobetal.

Held og lykke med projektet, vi ses på toppen!

Med venlig hilsen

Daniel Laursen

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:24
Den Kreative Bjergbestiger / Rickey Henderson: (hehe)

Det staves Al-Qaeda -  men derudover er det nogle fine betragtninger  :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 17:47
Hej Søren,

Lidt træge forslag:

Kluns

2.0

made in asia

only for money

gambit

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:50
Benny .. you must be kidding me.

Søren, er det til drenge eller piger du henvender dig til eller begge dele, jeg antager det er piger.

-  vedora clothing

- Dansad

ikke de bedste, hehe..  men bare prøv at leg med bokstaver og find noget der lyder godt, og samtidig kan staves og er let at huske.

Tilmeldt 23. Dec 05
Skrevet kl. 22:13
Tilmeldt 23. Dec 05
Skrevet kl. 22:16
Mange tak for alle jeres svar..

Daniel Laursen: Jeg siger mange tak for dit store indlæg. Det er virkelig brugbart. Jeg vil prøve at lege lidt med ordbogen..

Benny Thaibert: Tak for dine foreslag, jeg tror desværre ikke det bliver en af dem. Men mange tak for din interesse..

Magle: Det er både til drenge og piger. Jeg er ved at få produceret en sweatshirt, som både drenge og piger kan benytte sig af. Har du andre idéer så vil jeg meget gerne høre mere fra dig. Mange tak for din interesse. :)

Nå, men nu vil jeg prøve at gå i tankeboksen igen. Derimod ikke sagt, at I ikke må komme med flere foreslag.

Ser frem til at høre fra Jer.

MVH

Søren Larsen

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:22
Hej Søren / Benny,

Made'n'Asia syntes jeg er kanongodt! Lige til benet og nemt at lave et "moderne" logo til

Samtidig udtrykker navnet også en indirekte hentydning til, at du (er nødt til) at forholde dig til børnearbejde og arbejdsvilkår i øvrigt i sydøstasien, hvilket jeg mener ikke alene er vigtigt, men også tidssvarende.
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:44
Hej Søren.

Ved godt at jeg spørger om noget helt andet end det du efterlyser her !

Men... Jeg leder netop efter modetøj til unge, som jeg meget gerne vil forhandle...

Så hvis du eventuelt skulle være interesseret, så send mig en pm...

Håber at det er okay, at jeg spørger !

Mvh Rikke

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 02:57

Benny Thaibert: Tak for dine foreslag, jeg tror desværre ikke det bliver en af dem. Men mange tak for din interesse.”

Synd du er så hurtig til at lægge låg på. Det er sådan noget, der dræber kreativiteten.

Både Kluns, Made in Asia og Only for money er geniale forslag. Lige sådan nogle med tungen i kinden, som de unge vil forstå at tage til sig.

Mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)