Er bare interesseret i at vide hvad folk synes om marketing via. et ikon/celebrities eller hvad I vil kalde det. Tror I p� at det kan gavne ens virksomhed at lave reklame via en kendt person og har nogle evt. erfaringer at dele ud? Hvad er fordele og ulemper? Jeg t�nker ogs� lidt stort.. Hvad f�r de helt store virksomheder til at betale utrolige summer for at f� f.eks. en David Beckham til at st� med en Pepsi i h�nden? |
Det har 100% en stærk virkning. De rigtig kendte er bare hundedyre og de vil de fleste ikke bruge. Nogle af reklamerne med kendte virker bare ikke efter min mening. F.eks. ole Ernst med kosttilskud eller Lotte Heise med vaskepulver.
Et billigere alternativ er alle disse wanneabe som er i TV hver uge. "stjerne for en aften", "Huset", "Robinson". De oplever stor medieinteresse så længe de er på og bliver næsten afhængige af det. Mange af dem oplever et tomrum lige så snart de ikke er på Tv mere og en nye serie ruller over skærmen.
Brug dem f.eks.- de har også en interesse i at dyrke deres egen personlighed og vil ofte være interesserede for mindre beløb.