Har netop registreret domæne og købt webhotel hos ovenstående udbyder.
Jeg modtager kort efter faktura og login-informationer på mail.
MEN jeg kan ikke logge ind med disse informationer!? - Og umiddelbart ser det ud som om det er umuligt at oprette en supportsag uden at logge ind i systemet først?
Jeg har forsøgt at få tilsendt en ny mail med kodeordet via funktionen "har du glemt kodeord?" - men får fejlmeddelsen: "Email / login er ikke korrekt - prøv igen"
Du skulle vel ikke bruge Google Chrome for det har de en fejl med (tror også den er der i FF) godt man ikke skal logge ind så meget ;) men hvis du skal ind på kontrolpanelet så brug: https://cp.surftown.dk/psoft/servlet/psoft.hsphere.CP så kan du logge ind der ;)
Har netop registreret domæne og købt webhotel hos ovenstående udbyder.
Jeg modtager kort efter faktura og login-informationer på mail.
MEN jeg kan ikke logge ind med disse informationer!? - Og umiddelbart ser det ud som om det er umuligt at oprette en supportsag uden at logge ind i systemet først?
Jeg har forsøgt at få tilsendt en ny mail med kodeordet via funktionen "har du glemt kodeord?" - men får fejlmeddelsen: "Email / login er ikke korrekt - prøv igen"
Hvordan kommer jeg i kontakt med support?
Bare vent det bliver kun værre!!
Surftown stinker! Har selv været kunde der i over 6 år. Men nu har jeg skiftet til Gigahost. Det spiller max