Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af min Web-Shop

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone

Send Magle et smil, det må være hans "venstre ben der ikke er stået op endnu"

Og så har jeg selv oplevet at der ind imellem er en meget "skarp" tone og til tider uforskammet.

Kunne være at man skulle starte en tråd om det ?!?!?

Nå men hvis du vil have mere kritik på dit site kan jeg kigge på det i week-enden. Jeg er "spændt" helt op og så bliver det noget jams

Anne 

Anne Fogel - smykker med mod
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:16
sagde jeg du skulle gå ud og bruge 25.000 kr. nej det gjorde jeg ikke... og jeg har enda være så flink at poste et sted hvor de kan lave hele siden til dig for under 1000 kr... jeg ville jo sådan set bare hjælpe dig med at få lavet noget som så godt ud, og som ville få folk til at kaste bestilliger efter dig. .. JEG troede dette forum var til at modtage og give råd samt vejlede andre mennesker i deres jagt på guldet.

jeg vil gerne lige henvise til denne tråd, så i kan se at jeg også kan være flik medhensyn til kritik af internetshops... gider bare ikke rose folk for noget der ikke er godt . .http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=8235

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:16
Hej Anne

Jeg vil gerne have noget kontruktiv kritik (det var jo grunden til jeg lavede tråden).

Problemet med nettet og den her slags forums er jo også at man ikke kan høre tonefaldet men kun kan se skriften og så selv må gætte sig til hvilken mening det er skrevet i. Men en ting er jo sikker, alle har ikke samme mening og hvis vi havde ville det jo også blive noget kedeligt.

Mvh. Lone

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:24
Hej Lone

Nu har jeg været inde og kigge flere gange, og har faktisk gerne ville give dig lidt feed-back, men har aldrig nået til det, men nu skal det være.. Her til aften lånte jeg min søn på 4 og så kiggede vi internet (ikke kun din side - det var ikke udnyttelse ) Nå, men vi kiggede på din side, så nu skal du få hans tilbagemeldinger.. Han er VILD med dit legetøj, -hvis det stod til ham, så var det købt det hele

Da vi havde kigget lidt, sagde han at han fik ondt i øjnene og sådan har jeg også følt det pga. af de stærke farver.. De er flotte, men mine øjne generer de altså også, når man kigger længe.. Jeg tænkte på om du måske kunne gøre det miderste helt hvidt og lade den gule farve være der hvor den hvide er.. Hmmm. håber at du fik den gnidrede forklaring  

Nå, men vi prøvede jo at skulle lægge noget i kurven, men så kom jeg til at tænke på at jeg hellere lige måtte vide hvad det koster at få sendt de store flotte ting.. Og det kunne jeg ikke finde nogen steder.. Skal jeg helt hen til betaling først ? Jeg ville skrive fragtpriserne i dine betingelser, -og hvis det er efter vægt, så giv et eksempel, så folk kan se hvad de kan regne med i den afdeling.

Jeg ville også ønske at der var en side om dig og firmaet, så man vidste at der var en rigtig person bagved.

Nå, da vi ikke skulle bestille noget, så forsvandt knægtens interesse, men nu ved jeg hvad han ønsker sig til jul

Lidt andre ting:

Din Bestilling er meget stor, men alligevel forsvinder den lidt. Jeg ville køre den grønne farve ind der, så alle farverne var repræsenteret på siderne.. Bare et forslag.

Jeg ville ikke på forsiden gøre opmærksom på at forretningen er ny og at udvalget ikke er så stort.. Du skal ikke undskylde.. Det er superflotte ting og det skal du lægge vægt på. Du skal have en tekst, som klart signalerer at den her butik har bare styr på det og det er det eneste rigtige sted at handle Smoby legetøj !

Hvor er dit nyhedsbrev ? Du skal have fat i kunderne og beholde dem ved at fortælle dem om nyheder m.m. Det er klart en fordel, som du skal have med, syntes jeg. Og jeg tilmelder mig, når den kommer

Det her var så bare mine observationer, som jeg håber at du kan bruge.. Da det nok ikke er sidste gang, at sønnike og jeg har besøgt din side, skal jeg nok holde øje og komme med flere input, hvis jeg har nogen..

Held og lykke med butikken

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Skrevet kl. 23:25
Hej Lone

Jeg vil lige først beklage mine sprog og stavefejl. Jeg laver for meget på engang og så er jeg rigtig træt.

Du har så ret og så hjælper det også når man kan se personen, syntes jeg (som ikke har noget billed på ;-)

Jeg kigger på dit site i week-enden og ser om jeg har noget at sige ;-)

Jeg tror det bliver godnat

Anne

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 02:06
Jeg tillader mig at blande mig, selvom det måske ikke er helt i tråd med det oprindelige spørgsmål.

Selvom magle måske rammer en uheldig tone, så mener jeg klart, at han har en pointe. Meningen med Amino er at hjælpe iværksættere - ikke at hjælpe iværksættere til at blive bedre webdesignere, men at gøre os alle bedre til at drive vores forretning. Uden at give mit besyv vedr. den pågældende side, så er der alt for mange, der overvurderer deres egne (eller familie, venner el. lign.) evner, og det er synd. Det gør nemlig, at mange forretninger dør.

De færreste vil forsøge at reparere deres bil selv og kun enkelte tør pille ved fjernsynet. Åbenbart har mange iværksættere dog fået den idé, at man skal lave så meget selv som muligt, og hele den online markedsføring baseres derfor ofte på en læringsproces, hvor man slet ikke udnytter medier, metoder og muligheder. Det er lidt synd, at de fleste er så opsatte på at spare penge på opstarten, når det i mange tilfælde resulterer i, at man spilder sin tid. Hvis man tror på sin idé, så skylder man sig selv at bruge de ressourcer, der skaber et succesfuldt resultat.

Jeg håber, at nogle kunne bruge det til noget. Det er delvist frustrationer over, at mange iværksættere tror, at de kan alt (og for mange gælder det både webstedet, tekster, tryksager og alt). Endelig er det frustrationer over en branche, hvor mange slet intet ved, men hvor deres familie og venner har blind tiltro til deres kompetencer. Kig på konkurrenternes sider; hvis man selv synes, at de er bare lidt bedre, så mener andre oftest, at de er langt bedre.

Summa summarum; man skal kende sine begrænsninger. Kun på den måde kan man virkelig udnytte sine kompetencer.
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 08:29

Hej Majbrit

Tusind tak for dine kommentarer. Jeg vil gå igang med at kigge lidt på farverne, så de ikke er så anstrengende. Angående fragten, så skriver jeg på forsiden at køb over 500,- sendes fragtfrit, så der er ingen fragtudgift på de store ting. For køb under 500,- er fragtprisen 60,- og det står godt nok først på bestillingssiden.

En side om mig og firmaet, har jeg skam tænkt på. Jeg ved bare ikke helt hvad jeg skal skrive. Jeg sælger Smoby legetøj fordi jeg synes det er godt - det bliver jo ikke en særlig lang beskrivelse. Den må jeg vist arbejde lidt med.

Mvh. Lone

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Skrevet kl. 00:07
Hej Lone

Jeg har været meget enig med Majbritts kritik.

Nu kan jeg se at du har ændret lidt derinde. Jeg syntes ikke at du behøvede at fjerne "de gamle"  farver helt. De er gode som "signal" til børn. Men skulle måske prøve at gøre det du har gjort. Atså proppe rød-grøn-blå-gul i bagrunden og der hvor der er hvidt/blåt, prøv med noget cremet evt. lidt gul i en brækket hvid. Noget  ala dit banner. Så kunne du lave selve teksten/kategorierne i de samme farve som, baggrunden (rød-gul-grøn-blå).

For mig er kontrasten mellem det blå og hvide for hård. Og kan godt "skære"

Hvis jeg skulle lave din baggrund;

Selve grundfarven skulle være pastel gul

I hvert hjørne ville jeg sætte f.eks identiske "klaser" af kæmpe prikker/ cirkler /bolde(balloner evt) som kører ned langs siden. Hvis du laver "cirklerne" i photoshop så kunne du justere gennemsigtigheden og dermed skabe lidt harmoni i farver. Fra de helt skarpe til sarte

Så ville der være "udsyn"  til Smoby og nederst til dit firmanavn osv.

Som du kan se har jeg koncentreret mig om det visuelle.

Jeg har ikke selv børn. Men kender da et par stykker ;-)

Hvis du spørgsmål så fyre du af

Go vind

Anne

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Skrevet kl. 00:09
Hej igen

Og så er jeg vist træt igen (manglende ord)

Sorry

Anne

Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:18
Hej Lone

Skøøønt at se legetøj som ikke alle andre har..

Jeg synes din baggrund (som snor sig) er meget dominerende..måske du skulle tone den ned i farverne.(har selv måttet gøre det samme på min side).

Jeg blev rigtig glad for at se anderledes og ere "sjældent" legetøj på forsiden ,men når jeg klikke mig igennem de forskellige varegrupper blev jeg lidt skuffet over at det er de samme vare der går igen bare med en ny overskrift.

Jeg tror du nok skal få succes ,så du må endelig markedsføre dig her op til jul

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)