Hej Lone
Nu har jeg været inde og kigge flere gange, og har faktisk gerne ville give dig lidt feed-back, men har aldrig nået til det, men nu skal det være.. Her til aften lånte jeg min søn på 4 og så kiggede vi internet (ikke kun din side - det var ikke udnyttelse

) Nå, men vi kiggede på din side, så nu skal du få hans tilbagemeldinger.. Han er VILD med dit legetøj, -hvis det stod til ham, så var det købt det hele

Da vi havde kigget lidt, sagde han at han fik ondt i øjnene og sådan har jeg også følt det pga. af de stærke farver.. De er flotte, men mine øjne generer de altså også, når man kigger længe.. Jeg tænkte på om du måske kunne gøre det miderste helt hvidt og lade den gule farve være der hvor den hvide er.. Hmmm. håber at du fik den gnidrede forklaring
Nå, men vi prøvede jo at skulle lægge noget i kurven, men så kom jeg til at tænke på at jeg hellere lige måtte vide hvad det koster at få sendt de store flotte ting.. Og det kunne jeg ikke finde nogen steder.. Skal jeg helt hen til betaling først ? Jeg ville skrive fragtpriserne i dine betingelser, -og hvis det er efter vægt, så giv et eksempel, så folk kan se hvad de kan regne med i den afdeling.
Jeg ville også ønske at der var en side om dig og firmaet, så man vidste at der var en rigtig person bagved.
Nå, da vi ikke skulle bestille noget, så forsvandt knægtens interesse, men nu ved jeg hvad han ønsker sig til jul

Lidt andre ting:
Din Bestilling er meget stor, men alligevel forsvinder den lidt. Jeg ville køre den grønne farve ind der, så alle farverne var repræsenteret på siderne.. Bare et forslag.
Jeg ville ikke på forsiden gøre opmærksom på at forretningen er ny og at udvalget ikke er så stort.. Du skal ikke undskylde.. Det er superflotte ting og det skal du lægge vægt på. Du skal have en tekst, som klart signalerer at den her butik har bare styr på det og det er det eneste rigtige sted at handle Smoby legetøj !
Hvor er dit
nyhedsbrev ? Du skal have fat i kunderne og beholde dem ved at fortælle dem om nyheder m.m. Det er klart en fordel, som du skal have med, syntes jeg. Og jeg tilmelder mig, når den kommer

Det her var så bare mine observationer, som jeg håber at du kan bruge.. Da det nok ikke er sidste gang, at sønnike og jeg har besøgt din side, skal jeg nok holde øje og komme med flere input, hvis jeg har nogen..
Held og lykke med butikken