hmm, er det helt ok med Google at lave den slags, det lugter af cloaking teknikken
og naturligvis påstår de at man kommer øverst på Google !!!
Jeg er lidt nysgerrig efter effekten af det eksempel du kommer med? Er det ikke bedre at få nogen deeplinks fra diverse sider, blog sites, RSS feeds eller andet?
Lidt dårlig stil af de har kopieret designet 100%, der står sågar "hosted and created by DanaWeb" på supplement siden mediadirect har lavet. Det tror jeg ikke er særlig smart...
Nu det muligt jeg har overset noget, men jeg kan ikke se noget galt i det. De har en ekstra side der er optimeret specifikt til Roskilde. I min branche , rengøring, har både ISS og Forenede Rengøring, ca 4-5 sider hver, der dækker deres forskellige kompetenceområder.
Og alle de links der skulle føre fra det ene site til det andet , kan jeg heller ikke se. Men selv det ville ikke være noget problem, med mindre det var for voldsomt.
Men igen jeg er absolut ikke ekspert.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Det som der er problemer her er jo at det ikke er DIN side der bliver lavet seo på. Det betyder for det første at din side ikke kommer højere op på google, men også at det firma der ejer siden kan opkræve betaling i evighed hvis du gere vil fortsætte med at have trafikken derfra.
Du kan opnå de samme, om ikke bedre resultater ved at lave en landing page på dit eget domæne. Det vil også være DIT, og være gratis i fremtiden.
Jeg ser kun dette som en mulighed for at malke kunder for "trafik penge"
Hold dig væk og få lavet noget rigtig seo på din egen side.