Fint med mig :-) |
Niels Tybjerg:Fint med mig :-)
Den er klar til dig nu:)
Og jeg takker for de andre fine Tilføjelser! det er kanont! Keep em comming:)
Fint med mig :-) |
Den er klar til dig nu:) Og jeg takker for de andre fine Tilføjelser! det er kanont! Keep em comming:) |
160 tegn er godt nok ik meget, hvis du vil lave et seriøst katalog. Den burde hedde max 1600 i stedet! Du mangler en kategori der hedder "optik, briller og solbriller", så vi kan få vores webshop med salg af designer solbriller og brillestel med ;D |
Det er ændret til 1600, jeg ved ikke hvorfor jeg har sat det så lavt, det var nok rent refleks:P Du er velkomme til at oprette i min ændret kategori Tøj & mode så den passer til dig også:)? |
Super så må jeg lige tænke over en tekst... ;D |
forventer 1600 tegn :) |
Utrolig flotte grønne farver |
Godt at høre! :D |
Aner ik hva den endte på, men et gæt er mellem 900-1000... Der mangler en tæller, for orker da ik selv at tælle haha Men nu fik du vores solbriller og brille webshop med ;D Ser frem til en masse gode artikler om os i fremtiden ;D (fedter slet ik...!) Forresten eneste lille negative ting. Feltet hvor man laver sin beskrivelse er meget lille... Måske en fordobling ville give skribenten lidt mere overblik... |
Det er noget jeg vil prøve at rode med:) er ikke så hardcore til kodning men burde da nok kunne se mig ud af det:)
|