Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionelt og simpelt webdesign - med et specielt tilbud til dig!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærede Aminoer,

Her kommer et nytårstilbud, du ikke kan sige nej til. BZR IT Support slår nu teltet op på markedet for webdesign, med et specielt introduktionstilbud - kun for Aminoer!

Hvad adskiller så mig fra alle de andre?
Den mest åbenlyse grund til at vælge mig er prisen. Det finder du selv ud af, når du når til bunds i indlægget. Udover det, så lægger jeg stor vægt på enkelthed og professionalisme i mine designs. Din nye hjemmeside skal fra starten udstråle tillid og nærmest invitere kunden på en venlig, varm, velduftende og virtuel kop kaffe, som udgangspunkt for et kommende samarbejde.

Så du ikke selv behøver lede efter hagen ved mit tilbud, serverer jeg den her: Til at starte med leverer jeg kun hjemmesider med højest fem menupunkter/undersider. Det betyder, at mit tilbud primært henvender sig til dig, hvis du har brug for en informativ hjemmeside, uden behov for store mængder indhold.

Hvad er så inkluderet i mit tilbud til dig?

Hvad koster det så?
Nu kommer vi så til den mest spændende del: Prisen. 

Normalpris: 2995 kr.
Amino rabat:
-1000 kr.
Din pris:
1995 kr.

Tilbuddet gælder indtil den 1. februar 2010.

Hvis du er interesseret, kontakt mig da på kontakt@ulrikbaltzer.dk eller via kontaktformularen her, hvor du også kan se referencer.

Hvis der skulle herske nogen tvivl herom, så bliver arbejdet udført på faktura - selvom jeg endnu ikke er CVR registreret.

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)