Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS debatternes facit!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

mmalling:

Efter et lille opslag i cvr registret er det ikke svært at gætte hvorfor du er så stor fortaler for GLS, når man ser din branchekode.

532000 Andre post- og kurertjenester

Pas på ellers bliver Lanther til en Panter ;D Joke til side... Det er kommet frem, at Lanther arbejder for GLS på Samsø, og så er der vist heller ingen grund til at køre i det mere...

 

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

mmalling:

Det var såmænd heller ikke for at køre rundt i det, jeg er da nærmst ligeglad med hvem folk arbejder for. Men jeg syntes det er trist at folk ikke spiller med åbne kort, men det er endnu mere trist at man ikke kan forholde sig til evt negativ omtale selv om man arbejder for det pågældende firma.

Det bliver lidt ensporet når man kun kan se det positive, jeg kender skam også nogen der arbejder for GLS og de kan sagtens forholde sig til negativ omtale uden der går noget af dem af den grund. Alle ved jo at der er både negative og positive ting ved alle firmaer.

Det er bare trist at man ikke kan se det fra kundernes side, eller klynkernes side om man vil, men prøver at få det hele til at se lyserødt ud, og nærmest få det til at lyde som om at de kunder der ufriviligt er kommet over til GLS , skal være glade for det fordi det er det bedste der er sket for dem i mange år.

For mit eget vedkommende er jeg græsk katoelsk hvilket transport firma folk benytter, men oplever jeg problemer eller at det er mere besværligt, vil jeg nok overveje om jeg vil handle det sted igen, og sådan er der nok mange andre der har det.

En dårlig oplevelse bliver husket længere end en god oplevelse.

Vi er helt enige, men om nogen, så har jeg vist i tidens løb taget mine debatter med Lanther om GLS... Både på godt og ondt...

Men nu det er kommet frem, hvem han arbejder/samarbejder med, så ved man det jo til næste gang, og tager sine forbehold! Men når det er sagt, så ved Lanther altså ualmindelig meget om fragtområdet, og selvom jeg ik altid er enig med ham, så har han altså en del guldkorn, som der deles ud af til tider ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:46
Hvor mange stjerner giver du? :

mmalling:

Siger ikke at jeg aldrig vil benytte GLS men som det er nu, har de ikke det jeg har brug for.

Du kan vel bare hoppe på posthuset, og sende dine pakker... Det kan hverken PD eller EU forhindre dig i...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

mmalling:

Nej det er nemlig korrekt. Har også haft den samme tanke.

Talte med en kollega i branchen som også er blevet fra solgt til GLS. Han sagde nej til dem, og sender stadigvæk med PD, har nemlig gjort det at han har bestilt pakkelabels på PD hjemmeside i forskellige vægtgrupper, den sætter han på pakkerne normalt, tager ned på posthuset og aflevere dem, og fordi han har betalt portoen behøver han ikke stå i kø, men har aftalt med posthuset at han kommer ned og stiller dem.

På den måde sender han det samme antal pakker som han gjorde inden, og det er fuldt lovligt for nu er han nemlig ikke længere erhvervskunde med kreditaftale hos PD, men bliver betegnet som ganske alm. kunde, og der er ingen regler for hvor mange pakker man må sende som kunde. Og idet han ikke er registret som kontrakt kunde overholder PD EU's regler, så det eneste det har betydet er lidt mere besvær for ham, men tilgengæld kan han sende sine omkring 100 pakker hver dag som han har gjort altid.

Så man kan kun opfordre alle andre af de 10% der er blevet fra solgt og som gerne vil benytte PD til at gøre det samme

LOL... Så virker deres salg jo, som en $$-deal i kassen, hvis kunderne alligevel kommer retur via andre normale kanaler.

Hvis du har en anden virksomhed som nabo, så kunne alt jo evt sendes på deres PD kundenummer, og så er det os løst... Der er faktisk ret mange alternativer til stadig at bruge PD, hvis man ønsker dette... Kun fantasien sætter grænserne!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Det er sådan vi kommer til at beholde og fastholde monopolet PD når EU har bestemt noget andet.

Gider man ikke GLS, kan i vel finde andre aktører end GLS.

Men at lave alle mulige krumspring for at beholde et monopol er sukkersødt i PDs øjne, for de vil gerne kvæle alle andre aktører i Danmark.

Eller os er det fordi PD er det bedre og mere leveringssikkert end GLS... Prisen er ik altid den vigtigste faktor, som shopejer! Nej glade kunder, som kommer igen er den absolut vigtigste, og derfor må man jo lytte til dem... Siger de PD, så vælger man PD eller gør alt man kan for at benytte PD...

Og EU kan sige så meget, men det er ualmindeligt nemt, at sende via PD selvom man er blevet frasolgt...

Eneste måde GLS kan få kunder på, er ved at opfylde kundens behov (her shopejerne), og ik blot ved at købe sig til andele...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Måske er det bevidst, at PD bruger masser af kroner på pakkesektionen for at tryne de mange små aktører der forsøger sig pt. i Amnio, for så kan PD bedre klare sig når liberaliseringen kommer med store pristigninger tilfølge, fordi konkurrenter er nedkæmpet forinden..

De booster bare deres bundlinie, så selskabet kan sælges til den højeste mulige pris, og staten tjene mest muligt. Det er der vel egentlig ik så meget besynderligt i, men man kan selvfølgelig diskutere måden, hvorpå det foregår!!!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)