Pas på ellers bliver Lanther til en Panter ;D Joke til side... Det er kommet frem, at Lanther arbejder for GLS på Samsø, og så er der vist heller ingen grund til at køre i det mere...
|
mmalling:Det var såmænd heller ikke for at køre rundt i det, jeg er da nærmst ligeglad med hvem folk arbejder for. Men jeg syntes det er trist at folk ikke spiller med åbne kort, men det er endnu mere trist at man ikke kan forholde sig til evt negativ omtale selv om man arbejder for det pågældende firma.
Det bliver lidt ensporet når man kun kan se det positive, jeg kender skam også nogen der arbejder for GLS og de kan sagtens forholde sig til negativ omtale uden der går noget af dem af den grund. Alle ved jo at der er både negative og positive ting ved alle firmaer.
Det er bare trist at man ikke kan se det fra kundernes side, eller klynkernes side om man vil, men prøver at få det hele til at se lyserødt ud, og nærmest få det til at lyde som om at de kunder der ufriviligt er kommet over til GLS , skal være glade for det fordi det er det bedste der er sket for dem i mange år.
For mit eget vedkommende er jeg græsk katoelsk hvilket transport firma folk benytter, men oplever jeg problemer eller at det er mere besværligt, vil jeg nok overveje om jeg vil handle det sted igen, og sådan er der nok mange andre der har det.
En dårlig oplevelse bliver husket længere end en god oplevelse.
Vi er helt enige, men om nogen, så har jeg vist i tidens løb taget mine debatter med Lanther om GLS... Både på godt og ondt...
Men nu det er kommet frem, hvem han arbejder/samarbejder med, så ved man det jo til næste gang, og tager sine forbehold! Men når det er sagt, så ved Lanther altså ualmindelig meget om fragtområdet, og selvom jeg ik altid er enig med ham, så har han altså en del guldkorn, som der deles ud af til tider ;D
Bliv gratis medlem