Det var noget af en påstand at komme med mod en af DKs største modefirmaer... Men kan så oplyse at indpakning mm. var som det skulle være. Vi var modtager, så det var ik os der skulle igennem problemerne med dem. Men det endte med en minimal erstatning, som slet ik var på linie med tabet... |
Morten Espersen:Erstatningen er som den skal være GLS er omfattet af transport erstatnings reglerne. Hvis du vil have erstattet fulde beløb skal du selv tegne en forsikring eller tegne en hos det firma du sender med.
Nu var det ik erstatningen der var problemet, men derimod måden hvorpå pakkerne så ud. Ham GLS manden var totalt pinlig over, at skulle levere dem, og de havde allerede fra GLS taget højde for, at vi ville klage...
Bliv gratis medlem