Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS debatternes facit!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Jeg vil vove den påstand, at når intet af indholdet er kommet frem i hel stand, så har indpakningen ikke været forsvalig nok.

Hvordan behandlede GLS dig i forbindelse med skadessagen?

Det var noget af en påstand at komme med mod en af DKs største modefirmaer... Men kan så oplyse at indpakning mm. var som det skulle være.

Vi var modtager, så det var ik os der skulle igennem problemerne med dem. Men det endte med en minimal erstatning, som slet ik var på linie med tabet...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Espersen:

Erstatningen er som den skal være GLS er omfattet af transport erstatnings reglerne. Hvis du vil have erstattet fulde beløb skal du selv tegne en forsikring eller tegne en hos det firma du sender med.

Nu var det ik erstatningen der var problemet, men derimod måden hvorpå pakkerne så ud. Ham GLS manden var totalt pinlig over, at skulle levere dem, og de havde allerede fra GLS taget højde for, at vi ville klage...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakodan.dk:

Vi er som sådan enige i mange af de ting du skriver, og tråden her var hverken et angreb på GLS, på Lanther eller andre. Men nu har der været så mange diskusioner på Amino angående GLS og service. Vi diskuterer det altid fra afsenders synsvinkel, og nu kan vi så se modtagers holdning, fordomme mm.

Og så vil jeg lige sige, at den største forskel på jeres forretning og mange andre webshops er B2B vs B2C. Du kan med logik fortælle en kunde, hvorfor GLS, Posten mm har dummet sig, og kunden ved det, og vil i de fleste tilfælde acceptere det.
En privat køber ser sig både sur på GLS samt webshoppen, og derfor kan en reel, ærlig, hurtig og pålidelig webshop miste mange kunder ved valg af den forkerte leverandør. For i slutbrugerens øje er det både GLS og webshoppen, som ik magter at lave en simpel levering af det bestilte til den aftalte tid...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Afsender kan også fejle med indpakning, især hvis der i perioder er ferieafløsere på.

Lad nu vær med at lav en masse hypotetiske forudsætninger, som slet ik er gældende! Det var sendt i September 09. Er der Ferie i DK der? NEJ!

LANTHER:

Sådan kan der også være med ferieafløsere på bilerne der igen giver en ringere service.

Så en ferieafløser kan betyde totalt ramponeret forsendelser? Der blev jeg lige endnu mere tryg ved GLS i DK!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Fashion-Seller:

GLS i Tyskland er fint, men så snart det er DK, så går det helt skævt!

Hvordan kan du vide det ??

Måske pga bopæl i en del år i Tyskland... Og GLS er skam et firma med et godt ry hernede, og denne diskussion ville aldrig forekomme her, da mange af de omtalte problemer slet ik findes!

LANTHER:

Findes der også tal herpå ??

Som GLS mand burde du da alt andet lige vide det...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Fashion-Seller:

Måske pga bopæl i en del år i Tyskland... Og GLS er skam et firma med et godt ry hernede, og denne diskussion ville aldrig forekomme her, da mange af de omtalte problemer slet ik findes!

Mon ikke den er lidt ensporet ??

Som GLS mand burde du da alt andet lige vide det...

  

Hvordan skulle jeg vide dette ?? 

Nu du klager over folk altid er anynome, så troede jeg at du havde foretaget det ene klik, så du vidste hvem du diskuterede med...

Og nej den er ik ensporet... Her er GLS ik et firma man er efter, men en konkurrent til DHL/Deutsche Post og DPD...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Jeg klager absolut ikke over at folk er anonyme, men vil så ej heller udbasunere min person.

Det er ej heller ikke dig der er anonym, men flere andre der angriber min person, som er anonyme.

Jamen så lad os prøve at komme tilbage til topic, hvis det er muligt igen ;D

Oplægget var ment således at alle webshopsejere mm kunne se nogle aktive netshopperes mening om GLS...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

LANTHER:

Nu kan man også godt kalde mig aktiv netshopper, da de fleste af mine indkøb forgår på nettet.

Husk også på, at mange erhvervsdrivende køber ind på nettet og ikke kun privatfolk.

Enig, men du, jeg og alle andre webshopejere handler med farvede briller. Vi er ik objektive på samme måde, som nogle "normale" shoppere...

Jeg vil vove og påstå, at vi har en bedre forståelse og en større tålmodighed, end den almene forbruger har... Correct me if Im wrong ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Krogh:

November måned.... (men har taget det som en oplevelseWink)

Hva der er sparet, det er tjent ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15013
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)