Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS debatternes facit!

Side 2 ud af 13 (130 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

SCANDIEURO:
Vi skal være søde i det nye år - og måske skulle i tage ferie på en ø mellem jylland og sjælland

Endelig en god ide fra dig !!

mvh

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 16:50

For lisom at komme videre med kritikken...

Hvis GLS er så dårligt, hvorfor er der så mange der bruger GLS ??

Mon ikke det er fordi de er billigere end andre aktører ??

Ingen aktører kan være perfekte og ingen har påstået det !!

Tæller man alle de dårlige erfaringer om GLS der skrives om, er det meget svært at blive hidsig om de ganske få der er utilfredse med GLS.

Hvorfor mon der kun er ganske få !

mvh

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 16:53

LANTHER:

SCANDIEURO:
Vi skal være søde i det nye år - og måske skulle i tage ferie på en ø mellem jylland og sjælland

Endelig en god ide fra dig !!

mvh

ENDELIG - den var ikke fair, nu prøver jeg at støtte dig lidt og så kaster du med SAMSØ KARTOFLER... det var ikke fair, Samsø VAR min drømmeø og holde ferie på i Danmark, nu ved jeg nok ikke mere.. - Det må du gøre godt igen... eller kommer sender jeg en af af mine bekendte på øen over og ......

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:53

Jeg kunne sagtens komme med en masse imod GLS for at prøve at overbevise dig lanther, men ærlig talt, jeg tror du er solgt til standlakrids til GLS.. Om det kom ud at de støttede Taliban så ville du stadigvæk sige" jamen de gør det jo i en god sags tjeneste!"..

:)

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 16:57

..... og jeg havde ret  ;D

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:58

LANTHER:

Nu var det ik tænkt, som et angreb på dig overhovedet. Men vi diskuterer det altid fra sælges og dermed sendes synspunkt. Her har du nogle af DKs flittigste online shopperes meninger og erfaringer. Og alt andet lige, så må du erkende, at deres vurderinger ik er overbevisende...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 17:00

SCANDIEURO:
ENDELIG - den var ikke fair, nu prøver jeg at støtte dig lidt og så kaster du med SAMSØ KARTOFLER... det var ikke fair, Samsø VAR min drømmeø og holde ferie på i Danmark, nu ved jeg nok ikke mere.. - Det må du gøre godt igen... eller kommer sender jeg en af af mine bekendte på øen over og ......

Gør vel ik´så meget hvis det er nye kartofler..

Desuden var det en pæn tanke du fik.

mvh

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 17:39

LANTHER:
Tæller man alle de dårlige erfaringer om GLS der skrives om, er det meget svært at blive hidsig om de ganske få der er utilfredse med GLS.

Jeg bestilte en retro-computer i England/eBay som jeg aldrig fik. Da jeg rykkede påstod GLS overfor sælger, at der var foretaget levering indtil sælger ved hjælp af efterlysninger fik pakken returneret med besked om, at jeg ikke havde været hjemme. (Jeg kan se hvis nogen ringer på døren forgæves og det var ikke sket). Pakken blev så sendt igen og min maskine ankom i smadret stand. 

Hele forløbet med GLS (som jeg også var i telefonisk kontakt med) gjorde mig i så dårligt humør, at det på daværende tidspunkt var tydeligt at en klage intet positivt resultat ville medføre, så jeg besluttede at droppe sagen.

Hver gang jeg ser dit konsekvent patetiske forsvar for GLS er det som salt i såret. Du kører tydeligvis for GLS eller er tilknyttet på anden vis, så mand dig dog op og læg kortene på bordet. 

LANTHER:
Hvorfor mon der kun er ganske få !

Nemli ja... tro på det... Vupti-Pede er sikkert godt tilfreds.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:56

Jeg handler meget på nettet så jeg har modtaget fra gls en masse gange (til privat adr. hver gang - ikke pakkeshop). Jeg har kun afsendt en enkelt gang med dem så der har jeg ikke så meget erfaring

Jeg har aldrig opdaget problemer med GLS - de har været mindst lige så hurtige som Post Danmark - og til en pris som er bedre end Post Danmarks.

Post Danmark skuffer mig gang på gang - pakker som henstilles til næste omdeling da de har travlt (og mener ellers at Greve-Solrød har danmarks bedste omdeling ifølge dem selv) Langsom track and trace, og høje priser...

Det kan godt være at jeg bare har været heldig - det kan jeg ikke udelukke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

Synes måske det er unødigt med endnu en tråd vedr. GLS. Men må da indrømme Lanther tilfører det en underholdningsværdi hver eneste gang. Og undrer mig over, at han, trods utallige opfordringer endnu aldrig har erkendt "kulør" og beskrevet hans interesse i GLS og ikke mindst skrevet lidt om ham selv på hans profil.

Side 2 ud af 13 (130 indlæg)