Jeg søger en investorer.
Der ligger en perle af en restauration i Ribe, som er gået konkurs. den kan erhverves for mellem 3-3,9 mio kr. Bygningerne skal renoveres, idet der mangler et brandsikringslag i etageadskillelsen. Første salen kan udyttes til værelser, hvilket betyder en oplagt mulighed for optimering af driften. Facts om Restaurant Kammerslusen.
|
Det første indlæg så ikke lige så godt ud, så har lige rettet skrifttype. ;o)
Der ligger en perle af en restauration i Ribe, som er gået konkurs. den kan erhverves for mellem 3-3,9 mio kr. Bygningerne skal renoveres, idet der mangler et brandsikringslag i etageadskillelsen. Første salen kan udyttes til værelser, hvilket betyder en oplagt mulighed for optimering af driften. Facts om Restaurant Kammerslusen. - Plads til ca. 300 gæster i ”huset” samt kapacitet til catering for op til 1500 personer - Beliggende i Danmarks ældste by Ribe, midt i nationalparken - Årlig omsætning ca. kr. 14.500.000 - Antal medarbejder ca. 15 samt hjælpere. - Restaurationen har et rigtig godt image/omdømme i området. Jeg har ikke selv kapital til at kunne finansiere et køb af virksomheden og søger derfor investorer, Langsigtet/kortsigtet. For yderligere information kan jeg kontaktes på mail eller tlf. ricco@tdcadsl.dk - 41 11 25 47 Mvh Ricco Alvarez