Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer søges.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en investorer.

Der ligger en perle af en restauration i Ribe, som er gået konkurs. den kan erhverves for mellem 3-3,9 mio kr.

Bygningerne skal renoveres, idet der mangler et brandsikringslag i etageadskillelsen. Første salen kan udyttes til værelser, hvilket betyder en oplagt mulighed for optimering af driften.

Facts om Restaurant Kammerslusen.

Plads til ca. 300 gæster i ”huset” samt kapacitet til catering for op til 1500 personer

• Beliggende i Danmarks ældste by Ribe, midt i nationalparken
  • Årlig omsætning ca. kr. 14.500.000
  • Antal medarbejder ca. 15 samt hjælpere.
  • Restaurationen har et rigtig godt image/omdømme i området.

Jeg har ikke selv kapital til at kunne finansiere et køb af virksomheden og søger derfor investorer, Langsigtet/kortsigtet.

For yderligere information kan jeg kontaktes på mail eller tlf. ricco@tdcadsl.dk -  41 11 25 47

Mvh

Ricco Alvarez

Fra Ribe
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første indlæg så ikke lige så godt ud, så har lige rettet skrifttype. ;o)

Der ligger en perle af en restauration i Ribe, som er gået konkurs. den kan erhverves for mellem 3-3,9 mio kr.

Bygningerne skal renoveres, idet der mangler et brandsikringslag i etageadskillelsen. Første salen kan udyttes til værelser, hvilket betyder en oplagt mulighed for optimering af driften.

Facts om Restaurant Kammerslusen.

- Plads til ca. 300 gæster i ”huset” samt kapacitet til catering for op til 1500 personer

- Beliggende i Danmarks ældste by Ribe, midt i nationalparken

- Årlig omsætning ca. kr. 14.500.000

- Antal medarbejder ca. 15 samt hjælpere.

- Restaurationen har et rigtig godt image/omdømme i området.

Jeg har ikke selv kapital til at kunne finansiere et køb af virksomheden og søger derfor investorer, Langsigtet/kortsigtet.

For yderligere information kan jeg kontaktes på mail eller tlf. ricco@tdcadsl.dk -  41 11 25 47

Mvh

Ricco Alvarez

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)