Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg komme i kontakt med dem her?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skal jeg komme i kontakt med Dansk Netcenter ApS?

De ejer domænet Kidsnet.dk, som jeg er vældig interesseret i at eje. Specielt i radioreklamer, da folk jo ikke kan høre at det er Kidznet.dk med Z.

De ejer som sagt domænet, men det har ikke været aktivt i et par år, ligesom dansknetcenter.dk heller ikke er det. Jeg har forsøgt at sende dem en email, men har fået et robotsvar fra min webudbyder om at det ikke er muligt at levere en email til deres postkasse.

Hvad gør jeg i den her sag? Jeg kunne meget godt tænke mig også at eje Kidsnet.dk jo..

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 16:55

Dansk Netcenter ApS
Christoffers alle 38
2800 Lyngby
+45 44 44 00 56
salg@dansknetcenter.dk

Prøv det :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:58

Ja det kunne godt være at jeg skulle prøve det.

Hvis det nu af en eller anden grund ikke lykkedes mig at komme igennem til dem, eventuelt fordi firmaet er lukket ned, hvordan skal jeg så forholde mig?

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:00

Jeg kan nu se på CVR.dk at de er under likvidation. Det betyder jo så at de er ved at lukke. Skal jeg så bede Dandomain om at overdrage domænenavnet til mig?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:03

Hej Morten

Det kan du ikke. Men Dandomain har noget der hedder " Domain Watch " der kan du overvåge 3 domæner gratis, og få en mail når det bliver ledigt.

Og så slet den her tråd bagefter, så ingen domænehajer kommer før dig :-)

Held og lykke

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:05

Problemet er at domænet først er ledigt igen i april 2010. Det har jeg ikke lige tid til at vente på ;-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:07

Det kan du blive nød til, hvis du vil have det :-)

Selvom hans/ hendes firma er ved at blive opløst, har de stadig rettighederne til domænet, med mindre nogle kreditorer vil gøre udlæg i domænet. Men det sker næppe med det domæne

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:11

Først og fremmest: Skriv dig på venteliste hos DK Hostmaster. Dernæst: Forsøg at kontakte firmaet via f.eks. deres salg@-adresse. Er selskabet under likvidation med advokat osv., videresendes e-mails formentlig til denne, og ønsker du at købe et domæne fra "boet", er han nok til at tale med. :)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:12

Jeg må sgu bare finde ud af hvordan jeg får fat i dem, så jeg kan få det domæne før tid. Så stor er min tålmodighed heller ikke Wink

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:17

David Mc Nally:

Først og fremmest: Skriv dig på venteliste hos DK Hostmaster. Dernæst: Forsøg at kontakte firmaet via f.eks. deres salg@-adresse. Er selskabet under likvidation med advokat osv., videresendes e-mails formentlig til denne, og ønsker du at købe et domæne fra "boet", er han nok til at tale med. :)

Jeg har lige forsøgt at tilmelde mig ventelisten, men den siger at det ikke er et gyldigt .dk-navn. Pænt provokerende!

Jeg har forsøgt at ramme dem på deres salg@deresdomæne.dk, men det er her jeg får en fejlmeddelelse fra min udbyder TDC Tongue Tied

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)