Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg komme i kontakt med dem her?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
Men det sker næppe med det domæn

Med mindre de kommer forbi Amino og der at det har en værdi!Big Smile - Spøg til side. Det virker som en solvent likvidation.

Hvis du vil have domænenavnet hurtigt er der ingen vej uden om at prøve købe det. Alternativt kan der gå måneder før du får det. Bemærk at domænenavnet først udløber i 2011.

Henrik

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:18

Henrik Krogh:

Jimi Hove:
Men det sker næppe med det domæn

Med mindre de kommer forbi Amino og der at det har en værdi!Big Smile - Spøg til side. Det virker som en solvent likvidation.

Hvis du vil have domænenavnet hurtigt er der ingen vej uden om at prøve købe det. Alternativt kan der gå måneder før du får det. Bemærk at domænenavnet først udløber i 2011.

Henrik

Fejlpost..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:23

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
"aggressiv" i min fremtoning

Det skal du da også bare være :-) At være aggresiv kommer fra det græske ord " Agressor" som betyder "at træde frem ". Et ord der, ligesom mange andre ord har fået en negativ betydning. Så fik vi også det med :-)

Men hvis du gør op ad det forkerte træ, er der jo ikke noget at gøre ved det. Men ja se om du kan købe det. Af erfaring ved at dette er meget svært,da de måske stadig håber på at kunne starte firmaet op igen med samme urlnavn. Men prøv

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:26

Jimi Hove:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
"aggressiv" i min fremtoning

Det skal du da også bare være :-) At være aggresiv kommer fra det græske ord " Agressor" som betyder "at træde frem ". Et ord der, ligesom mange andre ord har fået en negativ betydning. Så fik vi også det med :-)

Men hvis gør op ad det forkerte træ, er der jo ikke noget at gøre ved det. Men ja se om du kan købe det. Af erfaring ved at dette er meget svært,da de måske stadig håber på at kunne starte firmaet op igen med samme urlnavn. Men prøv

Jeg kan så bare ikke se hvad Dansk Netcenter ApS skal med domænet Kidsnet.dk Tongue Tied

Rettet pga. fejl i indlæg.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:28

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:31

Jimi Hove:

Nu skal du ikke sidde her og sige hvad du vil købe det for. Måske en herinde, køber det foran dig og vil presse dig i pris.

Der er jo en masse agressive købmænd herinde.

Du kan stadig slette det meste af dine indlæg hvis du vil ;)

Ja det er rigtigt nok - så er indlægget rettet. Tak for tippet, glemte lige alle de aggressive købmænd Stick out tongue

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:34

Ja de er nogle værre bavianer

Nu fik jeg også rettet i mit forrige indlæg. Så burde den være fjong.

Nå, endnu en gang, held og lykke. Jeg vil se noget TV

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:36

Jo tak, det vil jeg også snart - men først arbejde Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:36

Halli Halli Hallo, vi vinder i Sydafrika !

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:38

Jimi Hove:

Og så slet lige dit forrige indlæg også , alle indlæg der antyder at du er helt tosset med domæne burde du slette.

Det er det ældgamle køber " trick " : virk totalt uinteresseret ,og som om det ingen værdi har for dig. Men du kan da godt byde, hvis det hjælper dem med at komme af med deres vare :-)

Det vil jeg lige som jeg stadig kan nå..

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)