Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik udbedes!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer!

Jeg har været ved at redesigne min hjemmeside og vil gerne høre jeres kommentarer.

www.sandfaer-andersen.dk

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Generelt er den flot.

Når du nu er grafisk-designer så ville jeg nok vise lidt (meget) af de ting jeg har lavet på sådan en side og ikke kun fortælle om det.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

Jo, men jeg er først startet 1. september, så jeg skal også lige have noget at vise først. Det kommer, det kommer – forhåbentlig. Mange tak for roserne!

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bettina,

Har været inde og kigge på din side. Jeg mener du skal prøve at skabe en grafisk profil som folk kan huske. Du arbejder med grafisk design og rådgiver kunder i at skille sig ud fra mængden for at sælge deres vare eller serviceydelse.

Jeg synes det er en god idé, at have case / udtalelse fra kunden på forsiden. Men jeg tror jeg ville trække det mere frem, og lave en overskrift eller et område hvor du fast kunne have udtalelsen i.

Som Lars skriver, så ville jeg også præsentere flere af de ting du har lavet for det er det de fleste kigger efter. Jeg ved godt det er svært i starten, fordi man ikke har så meget, men man kan altid vise nogle layout logoer og tryksager. Eller du kan lave nogle designs for fiktive kunder.

Men det vigtigste, jeg ville arbejde meget mere med grafikken på hjemmesiden. Evt. lade dig inspirere af andres sider. Den trænger til en gennemtænkt streg og her er der alle muligheder. Det er her din kreativitet skal spille ind 

Håber ikke jeg har været for hård og du kan bruge det til noget.

Du er velkommen til at skrive til mig på dkb(a)denkreativebjergbestiger.dk hvis du har brug for flere råd

Med venlig hilsen

Daniel Laursen



Side 1 ud af 1 (4 indlæg)