Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg takker herren min skaber...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt Amino forleden dag og har nu set lyset...Jeg har startet en virksomhed indenfor opfindelser, udvikling, beskyttelse, produktion og salg, og fornemmer herigennem en STOR STOR kreativitet, opfindsomhed og ILDSJÆL...det føles som at komme hjem til familien efter et år i Kibbutz (tror jeg). Til alle jer, der IKKE går videre med jeres super ide; JUST DO IT!!! Vejen er lang, men ikke uendelig og I vil fortryde senere...Hvad med at arrangere et IVÆRKSÆTTERTRÆF, hvor man kan videreudvikle kontakterne herfra? Håber at høre fra nogle af jer iderige mennesker....Mik

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:34

Hejsa

Jeg har en kollega der lige har søgt patent og har sat sig meget ind i tingene. Jeg skal nok lige prøve at fange ham.
Jeg går selv og barsler med tre nye, meget simple opfindelser + 2-3 firmaideer -men har lige nu hverken tid eller overskud. Og så hjælper det jo heller ikke at man får alle de gode ideer på engang.
:-) Nicolai
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:26

Ja, det er skønt at vi iværksættere og ildsjæle har et sted hvor vi kan diskutere vores tilbøjeligheder til flyvske planer og hårdt arbejde, uden at skulle bruge tid og kræfter på at forklare andre hvorfor

mvh Carsten
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:37
angående det med et iværksættertræf så har det været oppe før. Det blev dog aldrig rigtig afsluttet.

Istedet valgte nogen af mødes til Iværk05, og der er sikkert også mange andre der har mødtes til andre messer der har været mens Amino har været på benene :)
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:52
Hej ideavelop
For ganske kort tid siden troede jeg også at jeg var en af de eneste der gik rastløs rundt, og bare ville skabe noget.
Med det er godt at høre at jeg ikke er den eneste der har overskud af kreativitet.

Hvilken branche er du kreativ i??

med venlig hilsen
Christian 
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:25
Tror vi er mange :)

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)