Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsraten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Er der nogle af jer det har nogle gode råd til forbedring af konverteringsraten.
Jeg kunne f.eks. godt tænke min at høre nogle svar på et eller flere af følgende spørgsmål:

• Er der nogle af jer der har benyttet professionel hjælp til at forbedre konverteringsraten?    
  • I givet fald, hvilket firma benyttede i og hvordan var effekten?    
  • Hvad syntes i om vores side?    
  • Hvad kan vi forbedre, for at øge konverteringsraten?    
  • Var det en ide at lave et ”brugerpanel” bestående af Amino’er. I et sådan panel, kunne vi anmelde hinandens butikker og evt. svare på spørgsmål fra indehaverne?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:43
jeg er lige med på en lytter her, håber der kommer nogle gode svar, der kan bruges til noget
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:24
Endnu vigtigere, end helt konkrete forslag til forbedringer er, at du tester hvert enkelt lille "micro-step" hver for sig. For hvis du ændrer to ting på en gang ved du ikke hvordan de hver især spiller ind. Det kunne f.eks. være at den ene ændring øgede konverteringsraten med det samme som den anden sænkede den, og så ville du fejlagtigt konkludere at ingen af de to ting virkede. Og vi snakker de helt små bestanddele. Lav kun en ændring ad gangen, test og mål, noter, kaser eller behold og gå så videre.

Det mest åbenlyse forslag du kan starte med, er at droppe frames :)
Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:41
Som deMib rigtigt nok skriver, det er vigtigt at du tester hvert enkelt lille step og måler effekten af dine ændringer. Der er nogle generelle elementer som skal være til stede på en hver shop løsning, og de alt overskyggende nøgle ord er "troværdighed" og "tryghed". Som besøgende på jeres hjemmeside må jeg som potentiel kunde ikke nå til det punkt hvor jeg stopper min "impuls" handling og tænker "kan jeg stole på sælger?", "tør jeg købe her?" og for at undgå dette har I rigtigt nok "e-mærket" på siden. Min anbefaling vil være at gøre forsiden mere simpel og fjerne nogle af alle de billeder der er, forsøg i stedet at placere nogle informative knapper som fortæller mig at I har meget mere at byde på, på næste side, forsøg at spørge ind til, hvad det er jeg leder efter som potentiel kunde, hvad kunne have min specifikke interesse "bryllup","gavekort","børn"?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)