Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nye website - giv feedback

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

H0 = Størrelsesforholdet - 1:87

Så du har helt ret, dette bliver også brugt hos Märklin m.v.

Vi forventer at åbne en hel ny hjemmeside, og skrotte den nuværende - da den kun kan rettes manuelt. 

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:36

Hej Emil Kroer!

Min ebutiksløsning er bl.a. integreret med PBS ePayment. Hvis du har en betalingsaftale med dem kan du godt modtage betalinger med det samme. Du kan også modtage betalinger via den fælles betaling, som mit firma helt står for. Den fælles betaling foregår også via PBS ePayment. Du kan læse mere om den fælles betaling på 'Den fælles betaling'-siden.

Jeg anbefaler dig til at komme på min hjemmeside (Storehotel) og oprette en ny butik vha. din hjemmeside http://www.trendgigant.dk. Du kan derefter afprøve den så meget som du kan og som beskrives på 'Hurtig hjælp'-siden. Hvis du bliver tilfreds med din nye butik kan du lave et link til butikken på din hjemmeside og derefter henvende dig til PBS eller mig mhp. at lave en betalingsaftale.

Hvis du bliver interesseret i den fælles betaling vil det tage ca. nogle dage, inden du kan modtage betalinger i din nye butik.

Chuuuuu

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:46

Mht. en ny løsning, så synes jeg I skal smide opgaven ud på Amino Freelancer.

Der får I med garanti en masse konkurrencedygtige tilbud :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:00

Domænet http://www.trendgigant.dk  tænker jeg mode tøj og på alt muligt trendy ting , ikke legetøj små model biler 

Forsiden kunne der ikke være et kort info hvad i sælger  , jeg skulle bruge lidt tid , til at forstå det er model legetøj i sælger , med domænet forvirre mig også .

Titlen lav en sælgende tiltet ikke en vedkomme det er kun personlige sider dette bruges , dette bruges ikke på professionel sider <title>Velkommen</title>

Sælgende tit vil f.eks. Se så ud

<title> Billige kvalitet modeller biler træer mennesker </title>

Husk unikke titler alle undersider , husk der kan være 65 tegn i en titlen .

Tekst på side mangler google elsker tekst , disse kan i f.eks. Lave

Længere produktbeskrivelser

Lav mere tekst på side gerne spørgsmål svar side om de mest almindelige spørgsmål

Betingelse side mangler

En side om jer

Rettelse nu er du kendt for domænet især sæt det endelige i titlen samme med søgeord således her

<title> trendgigant kvalitet  model biler træer mennesker </title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 19:08

Hej Mikael

'TrendGigant' er vi blevet kendte på i disse kredse og det er et meget unikt navn nu. Vi havde brugt det på QXL i en længere periode og døbte så også vores hjemmeside dette.

Mange tak for gode inputs, jeg var personligt selv godt klar over dette, men det er sværere at finde fejl på noget man selv har lavet end hvad andre har, så dejligt med folk som dig som kan se det gennem en anden lup og med en mere optisk brille. Tak skal du have igen 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)