Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FEJL: Nu ER annoncen slettet!?!?!

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Jeg har IKKE deaktiveret annoncen! Jeg har heller ikke ændret noget, eller på anden måde redigeret annoncen.

Det første som skete var, at jeg modtog en email om at annoncen ville blive slettet indn for 3 dage, se her:

Kære ditbrugtmarked

Vi har forsøgt at kontakte dig vedr. din annonce på Amino Virksomhedsbørs, men vi får intet svar.

Da Amino Virksomhedsbørs succes bygger på at alle annoncer er aktive, så bliver vi nødt til at slette din annonce, hvis vi ikke får svar fra dig inden for 3 dage.
Vælg venligst et af følgende svar:

På forhånd tusind tak for dit svar, det sætter vi stor pris på.

Med venlig hilsen
Amino.dk

Dagen efter modtog jeg endnu en email om at annoncen nu var slettet, se her:

Kære ditbrugtmarked

Du har slettet eller deaktiveret din annonce på Amino Virksomhedsbørs og det betyder forhåbentligt at du har handlet en virksomhed/aktivitet.

Vi har endnu ikke modtaget din tilbagemelding om hvorfor du har slettet eller deaktiveret din annonce.

Hvis du har foretaget en handel, så vil vi gerne vide hvem du har handlet med, jvf. den aftale du har indgået med os. Du kan genlæse den her.

Som aftalt er det 100% gratis for dig og dertil vil du modtage en flot flaske Champagne når den anden part i handlen har indbetalt sit gebyr til os.

Du kan give os en tilbagemelding ved at udfylde formularen her.

Med venlig hilsen
Amino.dk ApS

Hvordan fejlen er opstået ved ikke, men den har INTET at gøre med noget som jeg har foretaget mig.

Tak for at du har genaktiveret annoncen.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)