Ok jeg tjekker hvad butikkerne giver for dem og ser om der er interesse. Men jeg er ikke sikker på at poser med kort holdbarhed kan sælges til ca 60% af prisen. Men jeg tjekker og vender tilbage hvis der er et positivt svar fra butikkerne. Du må gerne angive hvor mange poser du har ialt af dem med holdbarhed til marts.
Har ikke selv tid, men forespurgte et par butikker igår på Nørrebro. De er villige til at betale kr. 10,00 per 400gr. pose, så for den der gider at besøge 50 kiosker, grønthandlere og andre, så er der lidt gode lommepenge.
Mvh.
PS jeg kunne ikke afsætte 1000 per butik derfor sprang jeg fra, men det er ikke urealistisk at afsætte 100 til 300 per butik cash payment.
Har ikke selv tid, men forespurgte et par butikker igår på Nørrebro. De er villige til at betale kr. 10,00 per 400gr. pose, så for den der gider at besøge 50 kiosker, grønthandlere og andre, så er der lidt gode lommepenge.
Mvh.
PS jeg kunne ikke afsætte 1000 per butik derfor sprang jeg fra, men det er ikke urealistisk at afsætte 100 til 300 per butik cash payment.
Pakker butikkerne så ikke bare poserne om, så de ryger ud som bland selv slik?
Det er selvfølgelig ikke lovligt, men det er vel hverdag.
Hvis de gør det, så er der da nogen der kunne have interesse i og købe billigt.
Mvh.
Pakker butikkerne så ikke bare poserne om, så de ryger ud som bland selv slik?
Det er selvfølgelig ikke lovligt, men det er vel hverdag.
Hvis de gør det, så er der da nogen der kunne have interesse i og købe billigt.
Det skal du ikke regne med er hverdag for grønthandlere der tjener 10-20.000 om dagen, det gider de ikke bruge tid på. Men er også ligegyldigt for det drejer sig bare om at få hjulpet med at få varen solgt hurtigst muligt for sliknet.dk´s forbindelse