Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig klikfrekvens

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

CTR ved 23000 visininger på mine adwords er 1.47 %. Det er jeg ikke helt tilfreds med.

Hvordan laver i Adwords? Har i fokus på produktet, eller feks på service som sikker handel, fuld tilfredshed eyt.?

xxx

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle markeder reagerer forskelligt.

Vi er forskellige som mennesker og reagerer forskelligt på forskellige påvirkninger.

Derfor findes der ikke kun eet sandt svar.

Eksempel:

Mange reagerer på ord som "billig". Men dine produkter er ikke billige.

Så ved at skrive "Billig" i din annonce eller anvende ordet billig som en del af dine søgeord vil du givetvis kunne få en højere CTR; men det hjælper jo ikke noget, hvis det ikke er det du sælger.

Du kan så håbe på, at folk alligel er så vild med dine produkter, at det kan betale sig at skrive "billig" frem for at lade være.

Så der er kun een vej frem. Test, test, test.

Det er den eneste mulighed for at finde frem til de bedste kombinationer af søgeord, annoncetekster og landingssider.

Jeg har specialiseret mig i netop dette, og ved at se på en række kombinationer af ovenstående finder jeg frem til, i hvilken retning man skal rette skytset for at få en højere CTR UDEN at det går ud over salget (jnf. ovenstående eksempel).

Så der er desværre ikke eet entydigt svar - det er helt afhængig af hvad du sælger og 1.000 vis af andre faktorer både på hjemmesiden og hos den besøgende

Venlig hilsen,

Christian

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian skriver "test, test, test" i sit indlæg. Og med så lav en CTR skal du teste en del og gøre dig nogle overvejelser.

Du kan lægge ud med at teste forskellige annoncetekster. Skriv f.eks. 3 forskellige annoncetekster og send dem i rotation. Du kan f.eks. afprøve dine overvejelser om der skal være fokus på produkt eller på service.

Og kig lidt på dine søgeord. Hvis du har mange søgeord, der er på kanten i forhold til dine produkter, er det naturligt at have en lav CTR.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)