Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CIS-landene

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er af en kunde blevet bedt om at analysere muligheden for opstart af en pharmavirksomhed i CIS-landene. I første omgang en ren salgsorganisation, med fokus på Rusland, Hviderusland, Ukraine og potentielt Kazakhstan.

Men hvor finder jeg info om lønniveauet i disse lande. Det drejer sig om lønniveauet til alt fra sælgere, til salgschefer, stabsfunktioner op til adm.dir.

På forhånd tak

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 09:52
Ingen der ved noget om dette?
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:48
Hejsa, du kan prøve at skrive til den danske ambasade i de givne lande, eller til den givne ambasade som de er dækket ind under. Det skulle vist ikke være så svært for dem at finde lønstattestikkerne.
Hvis det er et problem at finde de give adresser kan du ringe/skrive til udenrigsministeriet.

Mvh Peder

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 16:47
Tak, har desværre kun dårlig erfaring med de danske ambassader. Har tidligere prøvet i Polen og Baltikum. Dyr og dårlig hjælp.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12881
Skrevet kl. 22:59
Hey Thomas

Jeg har fået rimelig god og gratis hjælp af de danske ambassader i forskelle lande, så måske har du bare været uheldig.

Legeledes har jeg fået god hjæp af de div. landes ambasader  her i Danmark. Så måske skulle du prøve den vej rundt.

Du kan finde ambassaderne her:  www.ambassade.dk 

Du vil også kunne få hjælp hos Deloitte da har lande kontore i de fleste lande. De har tidligere udgive lande publikationer med rigtigt mange nytige informationer om det pågældende land.

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12881
Skrevet kl. 23:03
Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 00:11
Thx, fandt noget på Deloitte, vil prøve ambassaderne, lets see.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)