Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg snart lave et nyt design?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har kørt min hjemmeside siden 1995. Siden den gang har jeg opdateret mit site mange gange. Det nuværende design er bortset fra nogle enkelte opdateringer og forenklinger det samme som da jeg begyndte at anvende Community Server (samme basis platform som anvendt her på Amino). Farverne på sitet var valgt udfra vores logo, ellers anvendte vi et design der lagde sig meget op ad Community Servers eget design, for ikke at skulle ændre alt for meget (og derved besværliggøre opgraderinger yderligere).

Men i forbindelse med at vi i 2010 kan fejre vores 15 års jubilæum, så ville jeg gerne opdatere sitet til et design der afspejler at vi rent faktisk befinder os i 2010 og ikke 2005. Men uden at vi nødvendigvis behøver at kode hele systemet om.

Så derfor ville jeg blive meget taknemmelig for at høre jeres bud på hvordan jeg kan bringe mit website ind i 2010'erne. Gode ideer bliver modtaget med kyshånd! :)

Du finder websitet her: http://dynamicsuser.net

På forhånd tak og godt nytår!

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 16:36

Kommentarer modtages stadigvæk meget gerne! :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:42

Nej da, du følger meget godt tidens trend.

Det eneste der generer mit øje er farven på navn/e-mail, det er for tøset.

Køb ren argan olie her

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 17:03

Tak, men hvad mener du med navn/e-mail?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 17:43

Hej Erik 

Jeg er bruger af Dynamicsuser, og synes godt om farvekombinationerne, og synes slet ikke det er bagud i tiden.

Farverne giver en god kontrast på siden og gør det behageligt at surfe på/læse tråde.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 17:44

Erik P. Ernst:

Tak, men hvad mener du med navn/e-mail?

Han mener vel, at felterne name/e-mail som har fået en rosa farve virker tøset.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:46

Nicklas Nguyen:
Han mener vel, at felterne name/e-mail som har fået en rosa farve virker tøset.

Yes. Beklager manglende info, men sådan er det når det går stækt til tider, så er det godt andre kan korrigere Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50

Designet er mere end godkendt det er bare godt lavet og følger med tidenSmile

vis du har haft det siden 1995 er det godt nok , godt lavet ,  det er temmelig vildt , du har været forud din tid med dette design , jeg mener det var amino.dk 2005 kom frem eller der omkring , så de har nærmeste kopiret din side , da disse 2 sider er så tæt på ens opbygning man næsten kan komme  , farverne er de eneste forskelle , der næsten er der, funktionerne er de samme .næsten.

Der er næsten alle de funktioner som er på amino.dk eller der er det samme  ,der er det hele , profiler er ens , godkende spørgsmål ,helt  ligesom amino.dk ,

Hvor meget har du måtte give for dette ekstrem stor projekt 500.000 kr +  , jeg kunne godt tænke mig sådan en side vis jeg havde råd , det er min drøm , med har hørt de mest vilde priser .

Jeg  ville nok lave en kontaktformular på kontaktsiden ,  intet andet kan forbedres , synes jeg , da , det er så godt lavetSmile

Tillykke med denne flotte hjemmesideSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 19:06

Tak. Ja jeg har haft sitet siden 1995, men det nuværende er mit 4. design på disse femten år. Det nuværende har været som det er nu siden 2005, dog er farvene opdateret en smule i 2007. Det er ikke en kopi af Amino, men vi benytter samme platform (Community Server) og har begge taget udgangspunkt i den samme design template. Så funktionerne m.m. vil derfor også være de samme.

Jeg har selv lavet dette (som sagt med udgangspunkt i Community Server), men dette software er ikke helt billigt. Jeg ved at Martin Thorborg tidligere har skrevet at han selv har brugt omkring 40000 USD for sin licens. Jeg har haft en lidt anden aftale via Microsoft, der også bruger dette software på mange af deres sites. Men denne aftale udløber snart og så skal jeg tage stilling til hvad jeg så gør.

Ja en kontaktformular kan godt bruges, det er skrevet på "listen".

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:15

Tjaa... Hvad med at spørge dine brugere... Er det ikke muligt at lave en afstemning derinde ? Smile

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)