Jeg synes det er en glimrende ide LANTHER foreslår. Hvis man skriver det i vilkårene, og gør kunderne opmærksomme på det, så kan man afskrive sig fra ansvaret, hvis kunden vælger flexlevering løsningen fra Post Danmark. Hvis man samtidigt som webshopejere har kvittering på sin afsendelse, så skulle problemet være løst.
Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.
Ja, på maxibreve kan man lave en indleveringsattest, men så vidt jeg ved, koster det et beløb at skulle have post danmark til at godkende den, og derudover vil jeg tro man så skal stå i kø på posthuset hver dag for at få dem til at lave den.
Der må jeg melde pas... Ved at de koster xx kr, men det er os det eneste... Men mon ik at man kunne lave en aftale med det lokale posthus evt?
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Det beviser bare, du har sendt forsendelsen afsted, ikke at modtager har modtaget den.
Modtager kan ikke påtage sig ansvar for, hvad andre gør!!
Okay havde bare forståelse af, at det var et bevis på at afsender havde sendt det pågældende brev, og at det derfor var modtages ansvar... Men har aldrig rigtig brugt det, da jeg boede i DK, så har heller aldrig fået det undersøgt...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.