Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan laver jeg den beste reklame for min virksomhed

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ved at starte et vvs og blikkenslager frima, jeg vil gerne lave en rigtig god raklame for virksomheden for skaffe nogle kunder. det kunne være godt med lidt hjælp så det bliver en super raklame, jeg her ikke nogen ide om hvad såden noget koster og hvad der skal til???? håber der er nogen som ved hvad der skal til Wink jeg kunne også godt bruge nogle gode ider til et godt slogan og firmanavn.

mvh johnny

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Er tønden stoppet, så klarer vi jobbet!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hillerød/Lyngby
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:55

Hej Johnny

Hvis du er nystartet vil jeg nok ikke lave nogen kampagne eller reklame, men derimod lægge al arbejdet på at få opbygget en præsentabel og professionel hjemmeside som kan findes på de forskellige søgemaskiner og ligeledes få udarbejdet nogen grafiske materialer såsom visitkort, foldere osv. som du evt kunne dele ud til folk.

En ide kunne også være at købe lidt på diverse sider som krak.dk, dgs.dk og eniro.dk så kunderne kan finde dig på det store net :)

Er du helt tabt i alt det her, kan jeg hjælpe dig med det hele til billige penge. Vi tilbyder vores kunder en speciel iværksætter pakke hvor du får en hjemmeside, et logo og slogan, brevpapir til fakturaer og visitkort m.m. til en super pris.

Er du interesseret i at vide mere er du meget velkommen til at kontakte os.

Du kan læse mere på vores hjemmeside http://www.on2net.dk

Med venlig hilsen
Lasse Chr. Petersen

www.on2net.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:04

Hej Johnny

Nu skriver du ikke noget om det er en webshop , med salg af varer du skal lave, eller om det "kun" er alm. butik med udkørsel til kunderne.

Hvis det er det sidste, skal du vel koncentrere dig om lokalområdet, og forsøge at få omtale i lokalaviserne, en lille reception , flyers til omdeling osv.

Mvh

Jesper

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flyers og lokale annocer ville jeg helt klart starte med.

Optagelse i Krak, Eniro og de gule sider giver ikke noget.

En hjemmeside er jo fint nok, men det tager langt tid at få startet op, samt at få placeringer på google.

Brug hellere noget tid på at få nogle lokale kunder i nettet, og få evt. nogle reference kunder denne vej fra, spild heller ikke dine penge på tilbudsportaler, du kommer til at bruge utroligt mange penge og tid på dette, i forhold til hvad det faktisk smider af sig.

Hvad med håndværkere at anden faggruppe, kender du nogle derr ???

De kunne evt. få dig smide noget arbejde din vej, eller benytte dig som underentreprenør engang imellem.

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:44

Hej Johnny.

Jeg faldt tilfældigvis over dette indlæg, og ville da med det samme sige at jeg vil mere end gerne være behjælpelig med en billig  hjemmeside. Jeg har mit eget webdesigner firma og har mange faste kunder, jeg laver også flyers, visitkort samt andet. Du skal være velkommen til at kontakte mig på 51 20 74 88 og se gerne min hjemmeside med referencer fra de hjemmesider jeg har lavet www.trueart.dk Og jeg sørger for at være billigere end andre så selv de små firmaer også kan være med ..

Mange venlige hilsner

Kenneth Jensen

Fra Møldrup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:00

Drop tanken om alt hvad der hedder betalingsannoncer - det er spild af penge og tid. Annoncer kan kun bruges til slagtilbud og vedligeholdelses branding af en eksisterende virksomhed. Hold dig fra annoncer i Krak, Eniro og De Gule Sider. De koster spidsen af en jetjager og vil ikke tjene sig selv ind.

Følg Per Krabbes råd. Så kan det ikke gå galt.

Køb et domæne og opret en simpel hjemmeside med dine kontaktoplysninger og intet andet. For eksempel ved gominisite.com. De er en smule dyrere end andre udbydere, men tilgengæld er du med garanti sikret et site som du selv kan vedligeholde og udbygge. Glem alle tanker om at lade et webbureau lave din første hjemmeside. Det er for dyrt og du kan lave det lige så godt selv - ellers har du en helt sikkert en ven du kan spørge om råd.

Få lavet visitkort - de er guld værd. Venner og familie vil med glæde dele dem ud for dig. Alle kender en der mangler en vvs mand. Få dem lavet med dit logo i et oplag på 2.000 stk. Det vil koste ca. 1.000 kr. inkl. opsætning. (500 stk. koster næsten det samme - så vær ikke nærig!)

Tegn en ansvarsforsikring - en enkelt fejl kan sagtens koste 5 millioner kroner. Det er samtidig et godt signal at sende.

Bliv medlem af din brancheforening - også et godt signal at sende http://www.tekniq.dk/

Henvend dig ved lokale entreprenører - der er ved at komme gang i byggeriet igen. Aftal fastpris for de forskellige opgaver og betaling kontant ved udførelse. Murer og tømmermestre samarbejder gerne med små selvstændige.

Med mindre du har en særlig tilladelse fra Finanstilsynet til at drive bankvirksomhed, skal du ikke yde kredit. Hverken overfor private eller erhvervskunder. Det er ærlig snak og du slipper for at gå konkurs inden for det første år.

Henvend dig til de lokale aviser, gerne flere der dækker det geografiske områder du arbejder i. Det er agurketid for dem året rundt og du kan få en lille historie i. Du kan finde din lokale avis her: http://www.danske-lokalaviser.dk/

Vær høflig, ærlig og pålidelig. Dit kundegrundlag vil med 112 % blive baseret på mund til mund.

HVIS DIT MARKEDSFØRINGSBUDGET ER PÅ MERE END 3.000 KR. PR. ÅR - SÅ SPILDER DU DINE PENGE!

Held og lykke.

Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 16:59

hejsa

mange tak for de mange gode råd Wink det er rigtig godt at høre lidt fra andre om er godt igang. Jeg her altid været meget pålidelig over for alle kunder og overholder aftaler. Så det skal nok gå godt er jeg ikke spor i tvivl om,  det råd med markedsføringen er jeg er jeg rigtig glad for det vil jeg prøve at følge. 

Driver du selv virksomhed????

mvh johnny

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 17:10

Hej Johnny,

Hvor i landet kommer du fra og hvornår ville du kunne tage imod opgaver?

Jeg har ofte brug for en lokal vvs-mand som underleverandør.

Mvh

Lars H.

Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 18:18

Hej Lars

Jeg er fra esbjerg  Smile lige nu sider jeg stadig skolebænken for at få aut. Det er jeg færdig med til juni så der efter starter jeg opWink   

mvh johnny

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)