og så kan man jo samtidig linke til sine egne sider + undersider
Jo, men det kan man jo ligeså godt gøre på dem der findes i forvejen. Man kan sige at det hjælper til at holde SEO branchen kørende, at alle hjælper alle med at bygge linkbaser. Måske det er det ?
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Flere grunde kan jeg finde på få links back skriv sit domæne i bunden
Bed andre om linke til sin egen side ikke link kataloget , derved ikke a b a med a b c links .
Flere søgeoptimerings folk har deres links i bunden du bliver opmærksom på søgeord eksperten eller anden der vil opbygge et emme katalog indenfor et bestemt emme og får derved en masse emme rettet links mod sin egen side
Det er jo en måde at skabe et site, hvor indholdet kommer af sig selv. Hvis du kører hårdt på unikke titler og beskrivelser, så får du jo en masse indhold, som du ikke selv skal skrive.
Det kan, hvis administreret ordentligt, give en god ekstra indtægt.
Mener egentligt at det ville være rigtig god stil, hvis man lige smed en bemærkning efter at man uddeler dårlig karma. Så er der da en chance for at få at vide hvorfor indlægget har fortjent dårlig karma.
Jeg ved bare fra mig selv at jeg havde et domæne i overskud og har derfor lagt et linkkatalog op. Jeg er dog ikke lige blevet færdig med projektet endnu