Hejsa Ja, det eneste der kan være et lille problem er programmer, men til dem der skulle være bekymrede, så kig på VMware fusion - jeg har et enkelt program jeg ikke kan få til mac, det kører jeg i fusion, og det er jeg egentlig tilfreds med. Derudover er der nok en masse PC folk der vil fortælle dig at deres PC virker fint, men enhver der ved noget om Windows ved også, at der findes millioner af spyware, virus osv til Windows - det er du fri på, på en mac. Vi har heller ikke driver problemer osv. - hvis der står noget virker på mac, så VIRKER det - og det er prisforskellen værd for mig, for så slipper jeg for at bruge tid på at løse de PC driverproblemer, jeg nu er foruden. jeg glemte vidst også at sige der ikke rigtigt er noget genstartsjov på mac, her virker tingene med det samme :-) Derudover, ja, der er lidt religion i det og følelser - men jeg vil anbefale dig en mac - men lad være med at baserer det på at låne en et par timer, du skal bruge den seriøst i et par uger, og så prøv en PC igen - så er du ikke i tvivl. Jeg har selv en Macbook Pro. Mvh Kristian |
hej
jeg bruger selv mac og er meget glad for det. Min kaereste har lige kobt en fin sony vaio laptop med windows7.
En rigtig fin PC denne Sony og Windows 7 maa da siges at det er okay selvom at det stadigt er lidt kringlet at finde ind til programmer etc.. og finde rundt i det hele taget..
Jeg skriver dette indlaeeg paa hendes sony nu og der har vaeret de forste 5 pupup med det ene og det andet. Er glad fro min Macbook Pro ;-) ingen pupuper