Jeg er ved at få lavet en ny hjemmeside med prissammenligninger på mobiltelefoner og havde egentligt besluttet at den skulle placeres på MobilTjek.dk, men er nu blevet lidt i tvivl om miXmo.dk måske er et bedre navn eller om jeg skal finde et helt tredje navn. Kom gerne med forslag
Hvis det er til danske brugere så syntes jeg fint om mobiltjek, men regner I med at gå ud i verden en dag, så vil mixmo nok passe bedre, men selvom man ikke altid behøver tage det der ligger ligefor, så passer mobiltjek rigtig godt til danskere.
Mobiltjek er sku et okey navn til sådan en side..... Men hvis du skal hamle op med Mobilpriser - så skal du godt nok lave noget der holder...
Mobilpriser og mobilsiden er jo nærmest blevet til den samme side, men hvis du udelukkende kigger på mobilpriser, så tror jeg på at vi får et system der er mindst ligeså brugervenligt.
Hvad står miXmo for? Er det en forkortelse af noget?
Det står ikke for noget, efter min mening lyder det bare lidt mobil agtigt og derfor købte jeg domænet. Amino, jubii og google står jo heller ikke for noget, så vidt jeg ved. Men det ender nok med at den nye side bliver lagt op på mobiltjek
Google er jo sådan bare et navn, tweaket lidt af ordet gogol - altså et tal med en million nuller, så vidt jeg husker. Grunden til de valgte det, var vist fordi de mente at man kunne finde så mange resultater, eller noget i den stil. Lidt off-topic, men jeg synes du bør vælge mobiltjek :-)
/ Morten
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere