Hej Aminoer. På www.industribasen.dk er der ved at blive lavet nyt design. Vi vil gerne høre hvad der kunne gøres bedre på dette forslag som vi kan rette i. Hvad synes du om designet og brugervenligheden. Ja giv os kritik så den kan blive endnu bedre. http://customerwise.dk/kunde/ib/ På forhånd tak. Mvh Morten |
Det ser generelt rigtig godt ud. En klar forbedring i forhold til det nuværende design. Jeg studser dog over følgende ting:
- tekstlinks som fx "minigravere" og "dumpere", altså dem der står under de 4 fire kategorioverskrifter, mener jeg er for små. De kunne sagtens laves nogle pixels større, listes vertikalt istedet for horisontalt, eller evt. placeres på en anden baggrund.
- Der burde være mere fokus på element "Lige nu: xxxx annoncer" - især hvis tallet er højt, det tror jeg i høj grad er med til at højne interessen fra nye besøgende.
- Skær det evt. ud i pap hvad I mener med "annoncer". Skriv fx "Vi har samlet over xxxx gode tilbud" - hvad ved jeg.... Bare noget der gør det helt klart, at på denne side kan man købe ting inden for de og de kategorier. Det lyder elementært, men det ville jo være dumt at miste potentielle købere på at de ganske enkelt ikke forstår konceptet.
- Burde der ikke være mere fokus på "Sæt til salg og indryk annonce".... Er det ikke netop dette i tjener penge på? Lav forskellige udkast og kørt det igennem en splittest, så du kan se hvilken version, der konverterer bedst. Lav 1000 test, og erstat kun når i finder et nyt layout, der konverterer bedre.
- Måske et billede over "kundeservice" ovre i højre spalte. Det er altid rart at kunne sætte et ansigt på. Det tror jeg specielt gælder indenfor den branche, som dit firma har placeret sig i.'
Håber du kunne bruge det til noget!