Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer af denne forside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

www.industribasen.dk er der ved at blive lavet nyt design. Vi vil gerne høre hvad der kunne gøres bedre på dette forslag som vi kan rette i.

Hvad synes du om designet og brugervenligheden. Ja giv os kritik så den kan blive endnu bedre.

http://customerwise.dk/kunde/ib/

På forhånd tak.

Mvh

Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:54

Det ser generelt rigtig godt ud. En klar forbedring i forhold til det nuværende design. Jeg studser dog over følgende ting:

• tekstlinks som fx "minigravere" og "dumpere", altså dem der står under de 4 fire kategorioverskrifter, mener jeg er for små. De kunne sagtens laves nogle pixels større, listes vertikalt istedet for horisontalt, eller evt. placeres på en anden baggrund. 
  • Der burde være mere fokus på element "Lige nu: xxxx annoncer" - især hvis tallet er højt, det tror jeg i høj grad er med til at højne interessen fra nye besøgende
    • Skær det evt. ud i pap hvad I mener med "annoncer". Skriv fx "Vi har samlet over xxxx gode tilbud" - hvad ved jeg.... Bare noget der gør det helt klart, at på denne side kan man købe ting inden for de og de kategorier. Det lyder elementært, men det ville jo være dumt at miste potentielle købere på at de ganske enkelt ikke forstår konceptet.
  • Burde der ikke være mere fokus på "Sæt til salg og indryk annonce".... Er det ikke netop dette i tjener penge på? Lav forskellige udkast og kørt det igennem en splittest, så du kan se hvilken version, der konverterer bedst. Lav 1000 test, og erstat kun når i finder et nyt layout, der konverterer bedre. 
  • Måske et billede over "kundeservice" ovre i højre spalte. Det er altid rart at kunne sætte et ansigt på. Det tror jeg specielt gælder indenfor den branche, som dit firma har placeret sig i.'

Håber du kunne bruge det til noget!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:54

Hej

Umiddelbart forstyrrer den orange farve i banneret for meget og fjerne fokus, så en farveændring her ville være godt, så det mere er afstemt med de øvrige lyse farver på siden.

Info nederst om virk og copyright osv osv..centreres.

Ellers fint til den type industri, gør det endelig ikke mere avanceret end højst nødvendigt da målgruppen ikke er nørder :-) eller folk der går op i om det ser godt ud, de skal bare have noget materiel til den rigtige pris...med eller uden træsko :-)

Køb ren argan olie her

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:54

Hej Morten

Det er et fedt design Skype-Wink

Det eneste jeg kan komme på er for meget "luft" fra de 2 nederste boxe til footeren ...

/allan

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:55

Hej

Det der lige falder mig for brystet er den gule boks i hø. side med teksten "er du forhandler eller privat?" - det er ligesom et spørgsmål der får lov at svæve lidt i luften, og jeg forstår ikke hvorfor der spørges, - man skal jo klikke det samme sted.

Ellers synes jeg at designet er flot og tiltalende.

Michael

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige et godt råd, på mine websites kan jeg se størstedelen bruger 1024x768 :) og udfra hvad jeg kan se er dit design for bredt til dette. Jeg skal ikke gøre mig klog på noget bare lidt erfaring herfra.

Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 09:43

Tusind tak for alle jeres forslag til forberinger.

Det er utrolig vigtig information at få når man skal have lavet nyt design.

Noget som jeg tror der ville blive bedre var at istedet for at have de 4 kategorier 2x2 ville det måske være bedre at have alle 4 kategorier i en lang række?

Der er jo mange der sidder med en lille bærbar og derfor ikke kan se alle 4 kategorier. Altså de 2 nederste.

Tror i ikke det ville være bedre man kunne se alle 4 kategorier på en lang række altså 1x4 istedet for 2x2 og så have rendegravere, minigravere osv neden under katgegorierne. Hvad synes i?

Mvh

Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:40

www.IndustriBasen.dk:

Tusind tak for alle jeres forslag til forberinger.

Det er utrolig vigtig information at få når man skal have lavet nyt design.

Noget som jeg tror der ville blive bedre var at istedet for at have de 4 kategorier 2x2 ville det måske være bedre at have alle 4 kategorier i en lang række?

Der er jo mange der sidder med en lille bærbar og derfor ikke kan se alle 4 kategorier. Altså de 2 nederste.

Tror i ikke det ville være bedre man kunne se alle 4 kategorier på en lang række altså 1x4 istedet for 2x2 og så have rendegravere, minigravere osv neden under katgegorierne. Hvad synes i?

Mvh

Morten

Lav lidt struktur på siden .

Det er som når jeg kigger på siden at det massevis kasser der er sat ind spredt

Behold nuværende øverst menu

Lav en venstre menu flyt , derover

spørgsmål til at sælge

Indryk annonce

Tilmeld jeres nyhedsbrev

Reklame

Sides midt skal se sådan ud mener jeg

Behold disse punkter rykkes opad når de andre punkter flyttes i venstre menu og siden bliver mere overskuelige

Punkter søg industri basen og de 4 kategorier.

Jeg sider med en 8 skærm størrelse og har ingen problemer med at ser hele sidens længden og med jeg kan kun ikke se hele vej nedad siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Fra  Underdog Media Skrevet kl. 12:18

Hejsa :)

Rigtig fin side, men jeg synes bare den mangler noget struktur og ensartethed...som de andre også har nævnt.

f.eks at reklamen med Therkelsen bliver rykket ned og alignet med dine 4 kategorier.

at dine 2 store "knapper" med forhandler og chat får lidt det samme look, jeg troede først at det også var reklamefelter og så det ikke som en del af sidedesignet.

Genbrug da de farver du har i det fine logo, det ville da være olagt så man kunne holde en "rød" tråd i designet og dermed holde sig til en 4 farver måske.

Jeg kan også se at de 2 knapper jeg beskriver, der har den ene dropdown shadow på og den anden ikke. Overall lidt mere ensartethed.

Der hvor du øverst har en menu bjælke ville jeg også vælge at gøre teksten lidt størrere...

Nå men det var mine 50 cent :)

Håber du kan bruge det til noget :)

/Søren

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 22:18

Hej Søren. Tak for dine forslag til forbedringer. Det er desværre nok det "gamle" design du har kommet med forbedringer til.

Det nye design finder du her:    http://customerwise.dk/kunde/ib/

Hvad synes du der kan gøres bedre?

mvh

Morten

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)