Det stik du henviser til er til brug af to computere og én skærm. Vent lidt prøver at finde en løsninger til dig og smider ind som edit her.
Du har et HDMI - Løsning: Find en skærm med HDMI udgang. Begynd ikke at konvertere formattet, selvom det er muligt.
Du har lavt budget - Løsning: Husk uanset hvad nogle fancy el-gigant medarbejder fortæller dig, så kræver en computer der skal køre internet / msn / osv INTET. Du kan købe en computer til 500 kr. som kan alt dette. Jeg hader når ekspedienter fortæller mig at ja - den her til 2000 mere er bedre til internet sider og musik afspilning. Det har ingen forskel.
Du har analog udgang - løsning: Find en skærm der bruger analog stik (??)
Du har et TV - Løsning: Brug endten et scart-converter (De koster kun 10-20 kr.) og skift dit signal fra bærbaren, antaget du har det rigtige stik til scart. Husk også at benytte et jack(??) - AUX stik til lyden, hvis du vil have lyden med i scart stikket.
Ellers kan du forbinde på følgende to måder:
http://www.picture-player.com/image/pc-fullhdtv.gif
Men antaget dit tv er gammelt er disse ikke sandsynelige. Nu har jeg selv kun bærbare computere, og der findes (ja ja man kan få discount versioner uden) .. findes ikke bærbarer idag uden muligheden for tilslutning af ekstra eller to ekstra skærme.
Hvor i landet bor du?