Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dele computer til 2 skærme

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Snowext, som jeg forstår det, er der ikke rigtig en mulighed? 

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:54

Inden for hardware og software: Er der ALTID en mulighed.

Som jeg skriver afhænger det af dit kort. Du kan endten finde en skærm der har det stik som du ikke bruger i forvejen. Bruge dit TV. Anskaffe en ekstra computer (Dette hjælper iøvrigt med cpu'en så du trækker over to computere, og går den ene ned kører du videre på den anden) Der findes også skærm docking stations. Men disse giver kun skrivebords mulighed et (Kopier skærmbillede)

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Skrevet kl. 01:57

Har et gammelt tv, som jeg egentlig ikke bruge, i tråd med at jeg har tv tuner på min computer, men så vidt jeg kan se mig til, har det intet stik der passer? Har et scart og et antenne stik, men det er også en del år gammelt :P

Men dette vil ikke virke? http://www.av-connection.dk/?PGr=1422&ML=412

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 02:02

Det stik du henviser til er til brug af to computere og én skærm. Vent lidt prøver at finde en løsninger til dig og smider ind som edit her.

EDIT:

Du har et HDMI - Løsning: Find en skærm med HDMI udgang. Begynd ikke at konvertere formattet, selvom det er muligt.

Du har lavt budget - Løsning: Husk uanset hvad nogle fancy el-gigant medarbejder fortæller dig, så kræver en computer der skal køre internet / msn / osv INTET. Du kan købe en computer til 500 kr. som kan alt dette. Jeg hader når ekspedienter fortæller mig at ja - den her til 2000 mere er bedre til internet sider og musik afspilning. Det har ingen forskel.

Du har analog udgang - løsning: Find en skærm der bruger analog stik (??)

Du har et TV - Løsning: Brug endten et scart-converter (De koster kun 10-20 kr.) og skift dit signal fra bærbaren, antaget du har det rigtige stik til scart. Husk også at benytte et jack(??) - AUX stik til lyden, hvis du vil have lyden med i scart stikket.

Ellers kan du forbinde på følgende to måder:

http://www.picture-player.com/image/pc-fullhdtv.gif

Men antaget dit tv er gammelt er disse ikke sandsynelige. Nu har jeg selv kun bærbare computere, og der findes (ja ja man kan få discount versioner uden) .. findes ikke bærbarer idag uden muligheden for tilslutning af ekstra eller to ekstra skærme.

Hvor i landet bor du?

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Skrevet kl. 02:03

Det vil være rigtig dejligt snowext, har desværre ikke budget til en computer til. 

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Skrevet kl. 02:18

Mener du ikke en hdmi indgang? 

Undskyld jeg spørger dumt igen, men hvis jeg konventere fra hdmi til dvi og dvi til vga, vil det ikke også løse det?

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 02:20

Sender dig altså privat beskeder frem over, eller kommer vi til at spamme den her tråd mere end nødvendigt. 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:17

Morten - er det en bæbar du gerne vil sætte en ekstra skærm til?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:49

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Skrevet kl. 13:43

Gadensgaard:

Morten - er det en bæbar du gerne vil sætte en ekstra skærm til?

det er en stationær, men jeg fandt en løsning med snowext i går. 

Jeg har en HDMI udgang, og den kan jeg bruge, hvis jeg køber et hdmi stik, og en skærm der kan tage det signal :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)