Hej Mine foraldre har en sommer forretning som er glad for sol = mange mennesker, som ligger lige ud til en strand. I udlandet kan det vare vanvittig populart at kobe drinks paa stranden, sidde i en bar og faa dyre drinks. Med dyre mener jeg fra 50kr og opefter, men jeg mener ogsaa store drinks paa minimum en halv liter. Drinksne skal laves af frisk frugt, blendere, is mm. En form for smoothie som kan vare baade usund og sund. Hvad syntes i om ideen? Ville du kobe af og til? Og hvad med at skrue ideen ned paa et 1/4 liter storrelse i stedet for 1/2 l og maaske en pris for 30 kr for en smoothie? Evt med smag af alkohol indblandet ;) hvis onskes! Baren skal naturligvis vare af sydlands karakter og straale af surfbrat, glimmer og smarte ansatte. Projektet vil krave blendere og noget ekstra fryser plads. Samt indkob af frisk frugt minimum hveranden dag. Evt tab kan ligge i udsmidning af frugt. Samt ansat naturligvis. Derudover bor det ikke tage lang tid at servere end enkelt drink. Undskylder engelsk tastatur. |
Dyre drinks til sommer
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)