Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan opsætte en ny hjemmeside BILLIGT!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

Jeg har en 5 år gammel hjemmeside på eget domænenavn lavet vha Microsoft Frontpage med siden opsat vha frames.

Jeg skal have hele siden re-designes og opsat med menuer osv så jeg selv kan fylde tekst og billeder på løbende.

Glem alt om dyre CMS-løsninger ol, jeg har brug for en simpel og billig løsning, der fortsat skal ligge på det nuværende webhotel.

Altså igen, DU skal lave "rammerne" til mig så jeg blot kan koncentrere mig om den løbende vedligeholdelse. Jeg vil tro der er ca 20 undersider, men regner med du blot laver en skabelon, som jeg kan kopiere til de enkelte sider.

Det er vigtigt for mig, at du kan fremvise flotte eksempler på dit eget arbejde, så jeg kan se hvad jeg kan forvente.

Det er en non-profit hjemmeside om racehunde, hvorfor der er begrænsede midler til rådighed.

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tror det bliver svært i disse tider at finde en til den pris man fornemmer du ligger.

Så jeg lader dig slippe for besværet og gør det gratis. Send mig en privatbesked :)

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 19:09

hehe gladelig jul :D

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:10

Det var billigt!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 19:21
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Kære Alle

Jeg indrykker et seriøst indlæg, som jeg havde håbet på blev behandlet seriøst!          Jeg har ikke nævnt noget om gratis arbejde, og mener da bestemt ud fra min tidligere erfaring med Amino at dette skulle være muligt indenfor mine prisrammer.

Igen skriv, hvis I kunne være interesseret eller LAD VÆR'!  :-)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Prøv nu at læs hvad folk skriver? Der er en der vil gøre det gratis.

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var ikke ment som fornærmelse at jeg tilbyder min hjælp gratis. Hvis det opfattes sådan må du meget undskylde.

God jul.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:31

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:44

Ohm Holding:

Kære Alle

Jeg indrykker et seriøst indlæg, som jeg havde håbet på blev behandlet seriøst!          Jeg har ikke nævnt noget om gratis arbejde, og mener da bestemt ud fra min tidligere erfaring med Amino at dette skulle være muligt indenfor mine prisrammer.

Hej Ohm,

Et er at du ikke nævner din prisramme, men bare siger at det skal være billigt. Da det lader til at du har et fast budget, så nævn hvad det er, på den måde spilder du hverken din eller andres tid. Folk skal jo nok underbyde hinanden alligevel.

Men at du så tillader dig at komme med sådan et svar til en person der er så storsindet at tage tid ud af sin kalender for at lave det gratis for dig, det gør altså desværre at det er svært at tage dig seriøst.

Hilsen

Tommy

Tilmeldt 19. Oct 08
Skrevet kl. 19:59
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)