|
Hvor går egentlig grænsen for at man importerer en kopi? |
Totalt umuligt at svare på, når man ik kan se varerne. Vi kan ik ud fra din tekst sige, om nogle trademark/varemærker overtrædes...
Debat
|
Hvor går egentlig grænsen for at man importerer en kopi? |
|
Totalt umuligt at svare på, når man ik kan se varerne. Vi kan ik ud fra din tekst sige, om nogle trademark/varemærker overtrædes... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Så skal du have fat i målebåndet, og måle om ternene bryder Burberrys varemærke/trademark. Hvis de gør det, så giver det sikkert problemer. Ellers er der bogstaverne i navnet. Kender ik lige til alle Burberrys trademarks/varemærker, og derfor tør jeg ik sige, om skrifttypen + ordet + mellemrummene mellem bogstaverne kan give problemer. Men det kan du selv undersøge... Flasken og evt duften strider ik imod noget der har med Burberry at gøre... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
|
Tusind tak for de gode svar. Jeg er meget taknemmelig. Jeg vil ikke ind på noget overtrædelse her, så jeg vil overveje den OEM løsning du nævner.
|
|
Jeg arbejdede i tøjbranchen i nogle år og blandt andet med buberry.. Jeg kan sige så meget at, de er helt kolde i røven, er der det mindste der minder om kopi, så sender burberry store og dyre advokater efter dig og det er jeg også helt sikre på at de vil gøre hvis du begynder et forhandle de parfumer... om de vil vinde en retsag ved jeg ikke noget om, men de er af god grund, helt utroligt beskyttende omkring deres brand.
|