Det har været en svær beslutning, men mig og min partner er nu blevet enige om at sælge vores webshop, som er blevet drevet siden januar 2007. Siden sommeren 2009, har driften været delvist nedprioriteret, da begge ejere er studerende, og har været nødsaget til at bruge ekstra tid på studierne. Da der desværre ikke er udsigt til yderligere "luft" i tidsbudgettet, ønsker vi nu at sælge. Kort fortalt: Webshoppen befinder sig under tekstilbranchen, og har siden dag 1 koncenteret sig om at forhandle eksklusive t-shirts til unge mænd i alderen 16-24 år. Siden start er sortimentet dog udvidet til også at omfatte overdele, bukser, solbriller m.m., dog stadig med hovedvægt på t-shirts. Vi har fokuseret på at føre mærker fra leverandører, som ikke forhandles hos vore konkurrenter, og varerne er primært importeret fra USA, men også lande indenfor europa, såsom Holland, Tyskland, Serbien . Vi har i flere omgange været de første til at introducere mærker på det danske marked, herunder bl.a. Rocksmith (fra Tokyo), Rockers NYC (fra New York) og DISSIZIT (fra Los Angeles), for bare at nævne nogle få. Samarbejde med 2 af danmarks største modeblogs, til eksponering. Eksklusiv aftale med dansk, fysisk sneakershop, som sikrer stærke brands til profilering, uden at skulle investere penge i yderligere varelager. Fungerer i bund og grund som en dropshipping-aftale. Vi forestiller os en køber som enten ønsker at prøve kræfter med webshop-branchen, eller en allerede eksisterende webshop, som ønsker at udvide sin forretning. Brugerne og trafikken, kan med fordel, også benyttes til andre webprojekter, men vi vil selvfølgelig helst se vores hjertebarn blive drevet videre, i sin nuværende form :-) Vi ønsker et salg hurtigst muligt, med ønske om senest den 1.2.2010. Omsætningstal og yderligere detaljer oplyses ved specifik interesse :-) Alle spørgsmål besvares med glæde. God jul til alle! |
Hej Melc
Du må meget gerne sende lidt mere info til mig pris indikation, leverandør aftaler etc. og selvfølgelig gerne et link til shoppen.
Mvh.
Thomas Clausen
thomasclausen1@gmail.com