Hej Amino'er Jeg søger et telefonsælgersystem som kan opfylde mine krav. Det drejer sig mere nøjagtigt om et omvendt telefonsælgersystem. Sælgerne skal ikke ringe til kunderne, kunderne ringer til sælgerne (ala AA, børnetelefonen osv.) En sælger skal kunne logge ind fra sin hjemmePC og modtage kundernes opkald. De skal også kunne se deres opkaldsstatus, besøge gaveshop osv. Hvad gaveshoppen angår optjener sælgerne point pr. opkald de modtager/gennemfører. Disse point kan bruges i gaveshoppen hvor de omsættes til fysiske varer. Til kunderne skal der være et referencesystem som giver dem mulighed for bonusser. Altså hvis en kunde vil opnå denne bonusordning skal kunden skaffe X antal kunder som også ringer til tjenesten. Er der en her på stedet der kender et egnet system eller som kan udvikle det? Jeg håber beskrivelsen var tilstrækkelig, ellers må I endeligt spørge! Julehilsner Martin |
Det kan jeg leverer til dig.
Vi bruger det selv.
Telefonanlæg med mulighed for at kunderne ringer ind
Sælgeren logger på hjemmefra, og kan se om det er til A eller B der er ringet.
Du kan se alle opkald i loggen, tid for opkald, længde, hvem der ringer og hvortil.
Sætte ringegrupper op
Sætte Velkomstbeskeder op
IVR - tryk 1 for salg, tryk 2 for support, tryk 345689364 for at klage
Samtaler kan optages
Voicemail via email og telefon med meget mere.
Selve PBX er hostet hos os. Opkald mellem lokalnumre på forskellige fysiske lokationer er gratis. Det vil sige I kan sidde i hele verden.
Systemet kan tilrettes specielle ønsker
Prisen starter ved 99,- per måned alt efter hvor mange Lokalnumre.
Spørg hvis du har yderligere du vil vide, eller du er velkommen til at ringe.