Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger producent af huer og vanter inklusiv branding

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg søger efter en EUROPÆISK producent af strikkede huer og vanter, hvorpå jeg kan få broderet eget logo og design. Det har ikke været et problem for mig at finde en producent i USA da det bugner med små familievirksomheder, men jeg ønsker ikke at betale import m.m. hvorfor jeg altså søger en producent i EUROPA der kan lave følgende produkter i små mængder. Se eksempler på hvilket produkter jeg ønsker eget design på herunder :

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:51

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:00

Det ser umiddelbart godt ud, men deres engelske version er desværre så dårligt optimeret at jeg ikke har mulighed for faktisk at se deres kollektion. Men tak for det hurtige svar.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:03

ja det kan være lidt besværligt, men du kan få seriøst gode samarbejder i det område.

En af Danmarks nu førende indenfor beklædning, starrede med at købe designer op i Europa og fik dem skåret op og kopieret i Lithauen og med stor succes. Så de kan noget med tekstiler derovre Smile

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:39

Hi ComGo

Please contact me on ls@ows.lt and I will help you with finding supplier in Lithuania

Regards,

Linas

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 18:58

Hej.

Jeg kan muligvis hjaelpe dig med produktion paa enten Mauritius eller Madagaskar, hvilket er vaesentligt billigere end Europa.

Mht. importmoms og jeg kan levere varer paa EUR1 certifikat og du betaler ingen importmoms. Dog skal du vaere import registreret, men det koster ikke andet en tid.

Send mig en mail paa mikkel@intnet.mu med dit oplaeg og jeg vil kigge paa det.

Med venlig hilsen,

Mikkel Westh

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)