Hej Jakob,
Jeg begyndte med HentTilbud.dk partner system den 6. november 09 og allerede på den halvanden måned der er gået, har jeg fået et godt afkast.
Jeg opererer med forskellige sider og startede op med at åbne en landsdækkende service, samt en mere målrettet service, som var tilknyttet partner systemet, og på trods af at jeg først havde budgetteret til at det skulle give et overskud i Maj 2010, så gav systemet allerede et stabilt overskud i den første måned (kæmpe overraskelse), som har henført til at jeg åbner endnu en side mellem Jul og Nytår i år, og har flere på tegnebrættet..
Jeg sidder hver dag og analyserer omsætningen og de "kunder" der har været og med diverse redskaber øger jeg hver dag min konverterings rate og ud fra de analyser ved jeg at partner systemet virker, det er bare et spørgsmål om at finde kunderne (Ligesom hvis man har en webshop)
At være partner for HentTilbud skal ikke sammenlignes med at være partner for et Affiliate program, ved et Affiliate program sætter du et reklame ind på en side og så klare reklamen sig selv, det er nemt og hele din indtjening afhænger af hvor mange unikke besøgende du har på siden. Jeg havde i en årrække Danmarks største HTML kode database (besøg af 2000 om dagen), som grundlæggende blev finansieret af Affiliate programmer, samt diverse aftale jeg selv kunne lave, f.eks. med One.com og der hænger dit besøgstal, sammen med din indtjening. Sådan er det ikke med HentTilbud partner system.
Imodsætning til forskellige Affiliate programmer og systemer, så giver HentTilbud ikke bare mere pr. lead, men købaffæren er også meget mere præcis, jeg kan for eksempel præcist (99% sikkert) vide hvad jeg tjener i morgen (når administrationer har behandler de forskellige ordre), ud fra hvad jeg har haft af unikke besøgende i dag og hvilket markedsførings kanaler de kommer fra..
Er man konkret og målrettet med deres partner system kan man få et kæmpe afkast ud af det, men det kræver at man gider at arbejde med det, det er ikke nok bare at sætte deres formular ind på en hvilken som helst side, du skal kunne finde kunderne og ikke mindst overbevise dem om, at de slipper for en masse arbejde og tid ved at indhente et tilbud igennem formularen på din side, det er de samme redskaber man skal have i brug, som hvis man har en webshop og gerne vil sælge sine produkter. Altså er dine "kunder" trykke på din side, er de bange for at indtaste oplysninger osv. osv. osv.
(Mange af de elementer kan man læse om i f.eks. Martin Thorborgs bog, Mit liv som Iværksætter - kan anbefales)
Men for at opsummerer min roman, så kan man få et kæmpe afkast, hvis man vil arbejde mere konkret med deres system, men det skal ikke sammenlignes med et banner du får 1,67 kroner pr. klik igennem et Affiliate program, for at sætte ind på en hjemmeside.
P.s. Du kan iøvrigt se hvad du har optjent, ved at logge ind på din side, opnår du et beløb på over 1000,- kroner, sender du bare en faktura i starten af den nye måned og så modtager du pengene direkte på din konto. Hurtigt og nemt.
P.s.s jeg kan iøvrigt kun berette om at jeg har haft nemt ved at komme igennem til dem, både pr. E-mail men også pr. Telefon :)
Håber mit svar kunne hjælpe :)
God Jul
Med venlig hilsen:
Lasse Vesterskov