|
Jeg vil lige høre om der er nogen der er blevet ringet op af nogle engelsk talende sælgere, der er altid meget støj i bagrunden.De starter med at sige de ikke vil sælge noget, men inden man ser sig om vil de sælge aktier i et eller andet million overskudsgivende projekt som man er en kæmpe idiot hvis man ikke deltager i.Sælgerne er næsten ikke til at slippe af med, med mindre man smider røret på.Vi er blevet ringet op 4 gange på en dag,ved ikke om det er fra samme firma. Det er godt nok spild af min tid ![]() Mvh. Tim |
Engelsk talende telesælgere
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Mvh. Tim
![]() Men de udenlandske aktie pushere er irriterende! Jeg er også blevet kontaktet af dem tre gange. De er godt nok ikke vilde med at tage nej for et svar, og samtalerne ender som regel med at jeg er blivet svinet til og kaldt for idiot når jeg ikke vil tjene flere penge. Men så hører de en bakkende lastbil: Dut-dut-dut-dut ...... ![]() mvh Carsten |
|
Jeg sagde altid i mit værste skole engelsk " Sssorry i kan nut underschtand you because my englisch iis not wery good" .. når de så havde gentaget deres indeledene sætning 5-6 gange blev de træt af mig og smed røret. Nu skal jeg sige at mit engelsk sådan set er ret godt da jeg har en engelsk talende kone, men det er sgu svært at forstå dem anyway hvis man har lagt røret på skrivebordet og man arbejder med noget andet mens man af og til lige mumler denne sætning i røret :) |
og jeg har ingen personlige kvaler med det.KH: Bettina |
|
Boiler Room helt sikkert :D Min mor er blevet ringet op et par gange af samme typer, hvor hun har bedt dem ringe til mit nr, da det var mig som stod for sådan sager. De er nu meget sjove at snakke med (hvis man altså har tiden), men ja de er pænt svære at slippe af med, og har man sagt ja tak til at få fremsendt materiale pr. mail, omkring det de fabler om, så kommer der en hel tlf storm. Den sidste blev godt nok lidt halv bitter, da jeg bad ham om at vente i røret i 5 min 3 gange i træk, hvor efter at jeg sidste gang lod røret ligge til han havde forstået pointen. |
|
|
Billigt Hundeudstyr Online
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Bliv gratis medlem

og jeg har ingen personlige kvaler med det.