Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges (måske)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

Vdr. punkt 1: kan 6 år som selvstændig grafiker, to halve udd. som henholdsvis animator og multimedie-fidus og én hel udd. som "idékonstruktør" gå an..?

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:51
Hej Hans

Et i mine øjne spændende indlæg du har skrevet!!

Jeg melder mig på banen fordi jeg glæder mig til et evt. spændende samarbejde og ser frem til at høre fra dig!!

For 10 år siden afsluttede jeg uddannelsen Den Grafiske Højskole og de sidste 7 år har jeg været selvstændig grafisk designer!!

Med venlig hilsen

Wouter van Dam

www.double-u.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 20:35
Hej Hans..

Noget du mangler at definere er..
Er det en person der kan komme med kreative input, løfte og bidrage rent design mæssigt og kreativt..

Eller en der kan levere trykklare dokumenter/filer, sikre at der ikke er nogen dyre overraskelser. Altså kort sagt styr på på trykklare pdf''er, farveprofiler, preflight osv..?

Min erfaring siger mig at de 2 ting sjældent hænger sammen når man kigger på største delen af de grafikere der huserer rundt omkring..

Syntes lige jeg vil sige det..
Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Dato: 19-10-2006 20:35:21
Forfatter: TNT Factory

Er det en person der kan komme med kreative input, løfte og bidrage rent design mæssigt og kreativt..

Eller en der kan levere trykklare dokumenter/filer, sikre at der ikke er nogen dyre overraskelser. Altså kort sagt styr på på trykklare pdf''er, farveprofiler, preflight osv..?

Min erfaring siger mig at de 2 ting sjældent hænger sammen når man kigger på største delen af de grafikere der huserer rundt omkring..

Jeg har mest arbejdet med det sidste – altså at tjekke filer til tryk. Men jeg har også en force, når det gælder om at komme med kreative input og bidrage rent designmæssigt til en allerede igangsat tryksag. Altså at komme med de input, der lige løfter tryksagen det sidste stykke op – er en af mine rigtig stærke sider.

Til gengæld er jeg ikke AD''er – mine designs er forholdsvis enkle...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:38
Første......... Anden .......... og tredie gang (BANG)

Opgaven er gået til:

(uendelig lang trommehvirvel, som blot har til formål at øge spændingen)

Bettina Sandfær-Andersen!!!! (TA-DA-DAHHH)

Bettina og jeg havde et godt møde i formiddags, hvor vi nåede til enighed om både pris og proces, og nu glæder vi os begge til at komme i gang.

Bettina har udover at svare her på amino også tilladt sig at ringe til mig og nærmest tørt konstatere: "Jamen det er jo mig, du skal vælge." Hun har desuden fremsendt eksempler på sine arbejder, som viser mig, at hun har fat i den rigtige stil.

Nu kan jeg få frigivet noget tid til at løse andre opgaver - bl.a. udviklingen af mit månedsmagasin, Thyholm Nu, som Bettina skal sætte op.

Behøver jeg at sige, at jeg er helt vild med amino?

mvh Hans

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:49
Og jeg stikker min lange, snottede/snobbede tud til mig selv igen og lover aldrig igen at blande mig i denne type tråde! :-)

Held og lykke med samarbejdet.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)