Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Online spil (ikke gambling) - hvordan starter vi?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

HejTak for samtalen, Hvis jeg skal komme med et råd så prøv, at kontakte stærk reklamebureau de er med på¨nye ideer og så har de en afdeling i bangledæsh,

Der vil i kunne få jeres ideer gennemført ,ved engen kraft men måske med hjælp , hvis stærk synes om ideen

Jeg kender dem lidt så jeg skal gerne hjælpe med kontakten.

Håber det kan hjælpe

Preben

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 79
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 19:04

Hej Preben - og selv tak for snakken, siger min mand :)

Kontakter er altid gode at have - tak - det er helt sikkert den slags, der kan hjælpe meget! Det bedste for os vil nok være, når hele handlingsplanen og hele historien omkring spillet er færdigt, at præsentere det personligt. Det betyder meget, især fordi det er nemmere face-to-face at forklare folk, hvorfor det er en god ide, hvorfor det vil blive en succes og hvorfor man brænder så meget for det.

:) Lykke

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:05

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 19:12

hej

Jeg vil sige at Svend Åge Kirk som er stærks mand og han ved alt om spil og hvad der rører sig indenfor 3d og måske har de noget som i kan bruge, Svend har jeg selv mødt han er super cool forretningsmand og han laver store kontrakter i usa til 20-40 mio pr kontrakt.

Han er måske manden der kan hjælpe jer

Tilmeldt 20. Dec 09
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 19:17

Ja, det er helt sikkert en start :) Jeg kan blive lidt bange for, at det er mere etablerede spil firmaer som får den støtte - men hvad ved jeg.

Vores spil er ikke et lille mobil spil - det er heller ikke et nyt hitman - men et multiplayer spil med en ide stor nok (synes vi) til at nå ud til hele verden. Det spil, vi har i tankerne, har det der hedder Real Cash Economy system - som betyder, at spillet faktisk økonomisk skal kunne bære sig selv med tiden og at spillerne kan udvikle en 'levestandard' derinde med hjælp af ingen eller få midler - og hvor andre, som ønsker mere, har mulighed for at drive virksomhed (Ikke REAL life virksomheder som i SL - men som en del af spillet).

Nå, men jeg har svært ved ikke at tale om det, selvfølgelig Wink- jeg vil undersøge alle mulighederne for støtte - tak for tipsene. Vi vil også tage kontakt til nogle store verdensførende virksomheder, som kan have en interesse i at få deres navn nævnt på nogle af de mange in-game produkter, der vil være til stede.

Tilmeldt 20. Dec 09
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 19:21

Hej igen, Preben Smile Ja, det lyder som om det kunne være manden, vi har brug for. Hvis ikke som en direkte interessent, så måske med nogle gode råd? Hvis du taler med ham er du meget velkommen til at linke ham til denne tråd - eller give ham den linkedin profil af min mand, du fik tidligere. Det vil i hvertfald være en kæmpe hjælp bare at få skudt noget i gang og høre andres meninger! Især nogle, som er kendt inden for spil industrien for det er et gedemarked der Wink og kan være svært at komme ind i udefra!

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 19:30

Hej

Inden jeg kontakter ham kan jeg godt tænke Mig at vi holder et møde hvor vi får styr på jeres koncept, og så laver vi en plan omkring økonomi, og måske skal rettigheder beskyttes og måske kan vækstfonden give lidt.

Hvad siger i til et møde med os så kan vi kontakte svend bagefter?

Tilmeldt 20. Dec 09
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 19:40

Hej igen igen

Det lyder interessant med et møde - helt sikkert - men nu er det sådan, at vi bor i Nordsjælland og du bor I Nordjylland - så det skal helt sikkert planlægges - og bliver en gang i det nye år!

Det giver os tid til noget finpusning osv Smile Men spillet går jo heller ingen vegne - så det må vi finde ud af. Og imens kan vi se, hvad der ellers byder sig og hvilke andre muligheder, der er!! Ligesom det giver Peter mulighed for at lege videre med de forskellige spil engines!

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 20:01

hej

Nu hvor i skriver om second life kan i jo lige oprette jer derinde aå kan vi holde møde i sl ?

Tilmeldt 20. Dec 09
Fra  SchmitzIT & Graphics Skrevet kl. 20:09

Hej igen Preben

Jeg kender SL og havde en account engang. Jeg skal ikke skyde efter andre spil-koncepts, men jeg har ikke lyst til at få en ny account derinde.

Jeg foreslår, at vi kan chatte sammen på skype (ikke tale, men chatte) - søg mit navn - det er lidt mærkeligt, men er det, jeg er kendt for i den spilverden, jeg 'lever i': lykkethenun

Når du finder mig dér, så står der Lykke på profilen Smile

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)