Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af tøj (skind og pels) - hvor skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig at starte en webbutik op med skind/læder/pels produkter. Jeg vil derfor meget gerne have input til, hvor jeg kan købe skind/pels produkter til fornuftige priser?

Jeg har søgt på nettet for at finde frem til messer eller lignende, som jeg kan besøge og få inspiration. Jeg har fundet "le cuir paris". Jeg har aldrig hørt om messen tidligere, er der nogen, der har erfaringer med denne?

Jeg er helt nybegynder på "iværksætter-banen", så jeg er åben for input.

 

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wilma:

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig at starte en webbutik op med skind/læder/pels produkter. Jeg vil derfor meget gerne have input til, hvor jeg kan købe skind/pels produkter til fornuftige priser?

Jeg har søgt på nettet for at finde frem til messer eller lignende, som jeg kan besøge og få inspiration. Jeg har fundet "le cuir paris". Jeg har aldrig hørt om messen tidligere, er der nogen, der har erfaringer med denne?

Jeg er helt nybegynder på "iværksætter-banen", så jeg er åben for input.

 

 

Hej

Det lyder som en daarlig ide efter min mening.

http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp        http://www.petatv.com/

lille eksempel: Would You Wear Your Dog or Cat?
When PETA conducted an undercover investigation into the dog and cat fur trade in 2005, investigators went to an animal market in Southern China and found that dogs and cats were languishing in tiny cages, visibly exhausted. Some had been on the road for days, transported in flimsy wire-mesh cages with no food or water. Animals were packed so tightly into cages that they could not move. Because of the cross-country transport in such deplorable conditions, our investigators saw dead cats on top of the cages, dying cats and dogs inside the cages, and cats and dogs with open wounds. Some animals were lethargic, and others were fighting with each other, driven insane from confinement and exposure. All of them were terrified.
And it is not only in fashion the animals are being used. The animals fur are also used to toys for our loved pets! That is sick that our lowed dogs or cats play with a toy where a another dog, cat or another animal have suffered and been killed in a way that we never would allow for our love pets. And I don’t think that our dogs og cats would want that if they could decide.

 



Investigators reported that up to 8,000 animals were loaded onto each truck, with cages stacked on top of each other. Cages containing live animals were tossed from the tops of the trucks onto the ground 10 feet below, shattering the legs of the animals inside them. Many of the animals still had collars on, a sign that they were once someone’s beloved companions, stolen to be bludgeoned, hanged, bled to death, and strangled with wire nooses so that their fur can be turned into coats, trim, and trinkets.

 

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

OK dårlig ide

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Anders  Yes

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wilma.

Jeg kan kun støtte op om Anders svar.
Fornyligt fik jeg en mail om at pelssalget stadig er faldene på 5 år i træk.
Ifølge industriens eget tidsskrift Sandy Parker report, viser USAs importstatistik et meget stort fald, der fortæller at detailhandlen for pels går dårligere end nogensinde.

Pelsindustriens egne PR bureauer siger dog det modsatte, og siger at pels aldrig har været mere på mode end det er nu.
Det er uagtet at det faktisk er faldet 30% i dette år alene.
Disse glædelige nyheder for dyrene betyder at import af pels til USA vil være på sit laveste punkt siden 1981.

 

Vh

Dennis

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)