Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af tøj (skind og pels) - hvor skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig at starte en webbutik op med skind/læder/pels produkter. Jeg vil derfor meget gerne have input til, hvor jeg kan købe skind/pels produkter til fornuftige priser?

Jeg har søgt på nettet for at finde frem til messer eller lignende, som jeg kan besøge og få inspiration. Jeg har fundet "le cuir paris". Jeg har aldrig hørt om messen tidligere, er der nogen, der har erfaringer med denne?

Jeg er helt nybegynder på "iværksætter-banen", så jeg er åben for input.

 

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wilma:

Hej!

Jeg kunne godt tænke mig at starte en webbutik op med skind/læder/pels produkter. Jeg vil derfor meget gerne have input til, hvor jeg kan købe skind/pels produkter til fornuftige priser?

Jeg har søgt på nettet for at finde frem til messer eller lignende, som jeg kan besøge og få inspiration. Jeg har fundet "le cuir paris". Jeg har aldrig hørt om messen tidligere, er der nogen, der har erfaringer med denne?

Jeg er helt nybegynder på "iværksætter-banen", så jeg er åben for input.

 

 

Hej

Det lyder som en daarlig ide efter min mening.

http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp        http://www.petatv.com/

lille eksempel: Would You Wear Your Dog or Cat?