Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billån - kan det mon ikke gøres bedre?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ER en bedre loesning: Privatleasing:

Rente: 2.75% over Nationalbankens diskonto = ca. 4-5%. Ingen pant, Ingen gebyrer. Ingen stempel.Kun lidt besvaer med at ekspedere det via et selskab.

"Laan" afdrages over 15 aar.

Restgaeld falder vaek naar du tager pladerne af.

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Privat leasing er bestemt også en mulighed, men det afhænger helt af kørselsbehovet. De tilbud jeg indtil videre har fundet på privat leasing er begrænset til enten 15.000 eller 20.000 km om året. så kan man holde sig under disse grænser er privat leasing bestemt attraktivt. problemet er hvis man køre mere, I mit tilfælde regner jeg med ca. 30.000 km om året, og så er denne løsning pludselig ikke så attraktiv længere.

og så syntes jeg at det lyder voldsomt at afdrage et bil lån over 15 år, selvom at renten er lav. så vil du vel i princippet komme til at afdrage på din gæld længe efter du har solgt eller skrottet bilen!

mvh. Max

 

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kilometerbegrænsningen ved leasing, er afhængig af hvem man vælger som leasingpartner - f.eks så arbejder jeg med fri kilometer, da jeg ikke gider at begrænse mine kunder på den måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

mdp82:
I mit tilfælde regner jeg med ca. 30.000 km om året,

Det er ikke noget problem.

mdp82:
så syntes jeg at det lyder voldsomt at afdrage et bil lån over 15 år, selvom at renten er lav.

Afdrag og forrent sker kun til pladerne tages af. Dette => vaesentlig fordel for dig.

Ring eller skriv for en saadan fordelagtig loesning.

Fra Valby
Tilmeldt 8. Oct 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kan formentlig finde et bedre lån hos forhandleren. De samarbejder ofte med Santander, som er den største billån-udbyder i Danmark. Tjek evt. denne guide, hvor de har rådgivet til at finde det billigste/bedste billån

https://santanderconsumer.dk/magasinet/bil-og-mc/den-store-guide-saadan-faar-du-danmarks-billigste-billaan/ 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)