Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IT-partnere søges af Storehotel (opdateret)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I forbindelse med, at PBS har skiftet deres betalingsmodul ud med et helt nyt system, som nu hedder PBS ePayment har jeg lavet nogle nye ændringer/funktioner til mit partnerprogram/den fælles betaling (inkl. mit testsystem). Læs venligst mere på http://www.storehotel.com/partner.

Vær opmærksom på, at partnerprogrammet samt den fælles betaling, som evt. bliver tilbudt af partnere er blevet oplyst til PBS.

Selve mit firma tilbyder nu også den fælles betaling, som beskrives på ' Den fælles betaling'-siden.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 15:13

Hej igen,

Storehotel er webshop-partner til PBS ePayment.

Som min IT-partner kan du have følgende muligheder:

• Dine kunder har en ekstra valgmulighed for deres webshop.
  • Du kan tilbyde en totalt samlet løsning: web/seo/grafik-design + webshop + betalinger.
  • Du kan tilbyde kunder en god, sikker og pålidelig betalingsløsning enten via den fælles betaling, som tilbydes af mit/dit firma eller med kunders egne betalingsaftaler.

Som min IT-partner har du ret til at få at vide, at jeg indenfor næste 1 - 2 år vil lave følgende systemer:

• Kommunikationssupporter: Mellem mine kunder (butiksejere) og deres butikskunder, mit firma og mine kunder, mit firma og mine partnere og mellem mine partnere og deres kunder (butiksejere).
  • Kassesystemet. Jeg går igang kun, når jeg sikrer mig, at det går godt med den nuværende ebutiksløsning (jeg har f.eks. min. 10 - 20 kunder).
  • Evt. et system, som håndterer forhold (inkl. ordrer, priser, aftaler, m.fl.) mellem transport/lagerhotel-udbydere og butiksejere og mellem serviceudbydererne og butikskunder.

Det som jeg er mest bekymret for er vedligeholdelse af butiksdata. Jeg vil bruge en ekstern backup, når det bliver nødvendigt.

På forhånd mange tak for et godt samarbejde. God jul og alle de bedste til jer i nytår.

Chuuuuu

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Skrevet kl. 16:23

Jeg vil bare tilføje, at min løsning specielt henvender sig til de kunder, som allerede har en hjemmeside. I skal nemlig ikke designe hjemmesiden forfra.

I er også velkommen til at komme med nogle spørgsmål og/eller kommentaer.

Chuuuuu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)