Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succes som selvstændig

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har skrevet en bog på 264 sider der hedder "Udvikling og forandring - med det stabile fundaments gode vaner". Bogen giver værktøjer og teori til hvordan man kan sikre sig succes både med personlig udvikling, men også med de projekter man kaster sig over. Den er derfor særdeles velegnet til dem der er sprunget ud som selvstændig eller som overvejer det.

Bogen koster i forsalg 120 kr. (norm. 199,-)

Jeg sælger den i forsalg for at dække trykomkostninger til første oplag. Så jeg håber at nogle af jer kunne være interesserede.

Du kan læse mere om bogen her: http://www.intelligentsia.eu/Viden/Udvikling_og_forandring.html

- og nedenfor har jeg vedlagt bagsideteksten.

Jeg glæder mig meget til at høre fra dig :-)

Med venlig hilsen

Erik Back

Vaner kan dræbe din succes, men vaner er også en forudsætning for din succes. Det er et spørgsmål om hele tiden at have gode vaner.

Virkeligheden er en social konstruktion og vi kan derfor selv vælge vores egen succes eller fiasko. Ved at antage en positiv synsvinkel og træffe nogle gode valg kan vi opnå stort set alt vi ønsker.

Din succes afhænger af din indstilling og dit fysiske og psykiske velvære. Denne bog vil vise dig hvordan du kan skabe dit eget stabile fundament af gode vaner, som skal danne grundlaget for din succes. Først når fundamentet er på plads kan du starte udvikling og forandring.

Bogen er din mulighed for at se verden fra en helt ny side og den tager dig på en rejse gennem teori, filosofi og metoder forklaret med små underholdende historier fra det virkelige liv. Ved at anvende metode og tankegang i vores hverdag, kan vi påvirke og forvandle vores liv i den retning vi ønsker det.

”I mit arbejde med bogen har jeg ladet mig fascinere af det metafysiske og med støtte i anerkendte teorier har jeg prøvet at gøre det ubegribelige mere forståeligt og brugbart i hverdag og arbejde.”

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)