Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges til velgørenhedskoncept

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en grafiker til at lave design til en hjemmeside der skal bruges i 2010 til velgørenhed. Selv vil jeg tjene minimum på den side da indtægterne skal gå til dem der har mere behov for det end vi har.

Hvis du er interesseret så send mig en mail på niels.henriksen(at)netopcom.net eller som PM herinde. Hvis du vil acceptere de samme vilkår som jeg ( = lille indtjening på baggrund af indtægt) så vil jeg blive glad :) Men alle kan komme med deres bud.

Jeg skal IKKE brug bud fra CMS leverandørere m.m. da alt dette er på plads og hosting tilbyder jeg selv. Det er KUN det grafiske input jeg skal have fat i.

Der er for den rette en mulighed for at komme ud til MANGE og bl.a. også presse m.m. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 11:05

Hej Niels,

Well, jeg regner med at have noget "spare time"... så hvis du kan skitsere projektet for mig, så vil jeg gerne tage et nærmere kig på det.
Du kan i hvert fald sende mig en mail, hvis det har din interesse, at lade mig være med på en kigger.

Fortsat god dag Niels,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:49
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 13:30

Hej Niels,

Jeg kunne godt have interesse i det, og håber selvfølgelig at du også mener, du kan bruge mig til opgaven Smile
Jeg vil meget gerne have yderlligere info om projektet!

Såfremt dit projekt vækker interesse hos mig, kan jeg evt. finde et "team" til opgaven...hvis der er behov for det....

Med venlig hilsen

Maj-Britt Kjær Sørensen
Creation Nation

Freelance grafisk assistance og online kataloger
www.flashmagasin.dk

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 13:46

Smid en mail på Thomas@aboutweb.dk med hvad du skal bruge, vi kunne nok gerne være interesseret hvis vi ikke snakker flere hundrede timerSmile

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 03:09

Hej Niels,

Jeg vil gerne høre lidt om hvad det indebærer, så jeg sener dig en mail. 

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 03:15
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:57

Hej Niels,

Har du fundet en til at løse opgaven? Ellers hører jeg meget gerne fra dig.

Send evt. en PB.

Med venlig hilsen
Peter Holmstrand 

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:26

Hej Niels,

Jeg kan anbefale denne grafiker, som jeg selv har brugt til at lave min hjemmeside. Der er også flere andre eksempler på hans eget website under Portfolio. Jeg bruger ham netop nu til at lave en hjemmeside til mit næste projekt. I øvrigt er hans priser ganske fornuftige: http://www.mudemedia.dk/

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)