Jeg søger en grafiker til at lave design til en hjemmeside der skal bruges i 2010 til velgørenhed. Selv vil jeg tjene minimum på den side da indtægterne skal gå til dem der har mere behov for det end vi har.
Hvis du er interesseret så send mig en mail på niels.henriksen(at)netopcom.net eller som PM herinde. Hvis du vil acceptere de samme vilkår som jeg ( = lille indtjening på baggrund af indtægt) så vil jeg blive glad :) Men alle kan komme med deres bud.
Jeg skal IKKE brug bud fra CMS leverandørere m.m. da alt dette er på plads og hosting tilbyder jeg selv. Det er KUN det grafiske input jeg skal have fat i.
Der er for den rette en mulighed for at komme ud til MANGE og bl.a. også presse m.m.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Well, jeg regner med at have noget "spare time"... så hvis du kan skitsere projektet for mig, så vil jeg gerne tage et nærmere kig på det. Du kan i hvert fald sende mig en mail, hvis det har din interesse, at lade mig være med på en kigger.
Jeg kunne godt have interesse i det, og håber selvfølgelig at du også mener, du kan bruge mig til opgaven Jeg vil meget gerne have yderlligere info om projektet!
Såfremt dit projekt vækker interesse hos mig, kan jeg evt. finde et "team" til opgaven...hvis der er behov for det....
Jeg kan anbefale denne grafiker, som jeg selv har brugt til at lave min hjemmeside. Der er også flere andre eksempler på hans eget website under Portfolio. Jeg bruger ham netop nu til at lave en hjemmeside til mit næste projekt. I øvrigt er hans priser ganske fornuftige: http://www.mudemedia.dk/